Onsdagsgazzet™ 8/8

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Varför då?
Han är en glad vildhjärna i de flesta lägen även privat :)
Fast jag är ändå orolig för hans kör sätt som stundtals kan vara lite väl vågat.

ingen speciell anledning.

lite kul och veta vem det e som kör där bara.. när man ändå tittar på
:)
jag blev oxå lite orolig ibland. men tror faktiskt han själv hade läget under kontroll:)

Knorten

NCS
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Grön ZX6R-03*borta* Orange XT660X-06*borta* Kawasaki ER6-n-09
Såg lite läskigt ut när han fick vobbel när han körde på bakhjulet. Men det löste sig.

KungLudde

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
GPZ 600 i slutet av 80-talet, 600 Monster,600 Hornet och ZRX 1100 i slutet av 90-talet, 2006 Triumph Speed Triple 04:a, nu Aprilia Tuonon V4R 2012...

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Hm ja ibland undrar jag om han verkligen har det :confused:

men jag hoppas det, för annars borde man ju faktiskt ha vett att avstå från buskörning mitt bland folk.

då e det bättre att köra där det är folktomt..

men killar kanske inte tänker så, att om det händer något så skadar jag många eller???
skuldkänslor!!!!!! nä det e sant det har ju inte någon av mina EX haft heller HAHAHAHAHAHA

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Blir orolig ibland.....vill inte att en nära vän och arbetskamrat ska skadas.
Kanske inte självförvålat,det räcker en gör en miss i trafiken.
Kanske är jag nojig.....men har varit där.....intensiven.....
Min vän här ställde upp osv,jag är evigt tacksam mot honom,när jag låg där i skogen.
Just därför jag är orolig ibland kanske,jag skulle inte vilja ha det beskedet iallafall.

Det dära tidigare inlägget,ta inte åt dig av det vilde.
Jag har iallafall inte alltid koll själv kan jag erkänna utan att skämmas.

Last edited:

Robz

Guest
det gör jag med.själv kör jag där på bakan med men han e man lite orolig för hans körsätt men men än så länge går det bra för han:va

Katten på råttan, råttan på repet... har själv blivit oroad när du drar om två Streetracebilar på rakan i Lödde - MELLAN dem i pågående race..... liiiite tveksamt, oavsett kontroll eller den kontroll man TROR man har :näsblod
...."men än så länge går de'..." tänk till själv....

gsxrtobbe

Radical Riders
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
gsxrk5 såld,r1-08 såld.yamaha r1 införskaffad
Katten på råttan, råttan på repet... har själv blivit oroad när du drar om två Streetracebilar på rakan i Lödde - MELLAN dem i pågående race..... liiiite tveksamt, oavsett kontroll eller den kontroll man TROR man har :näsblod
...."men än så länge går de'..." tänk till själv....

nej de e inte jag som gör det det i min kompis som ofta brukar köra mellan raceande bilar.har sagt till han men ja du vet läget under kontrol får man till svar.men angående han med r1 på sjöbo så borde han ta det lite lungnare,
han verkar vara hel galen o stressad när han kör så.man vill ju inte de ska hända han något.men de e klart han ska fortsätta wheela men kanske lite mer försiktigt tills han har mer kontroll på hojen.
det e bara en vänlig tanken till han o inte gnäll på han får alla vill vi ju i regel busa.men ibland behöver någon hojta till för ibland tror dom flesta att dom har allt under kontroll,just en vänlig tanke

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...