164 på rullen
Fast kanske ändå inte ?? ;-)
p.grip skrev:Sluta genast köra!!!! Det är bara farligt, omoget, dyrt och, och, alldeles underbart...*mmsuck*
På denna tråden är det minimum 750 cc så lägg ner Pgrip
p.grip skrev:Sluta genast köra!!!! Det är bara farligt, omoget, dyrt och, och, alldeles underbart...*mmsuck*
gixxer1000Mike skrev:Tomasol: Du ska veta att de var tungt när du drog härifrån med "pärlan" men det blir väl nya tag om nåt år för mig kanske, kul att the "Moosekiller" kom till en bra "familj" så jag slipper oroa mig för henne
M.v.h/Micke
EL FUEGO skrev:Jag vill inte att ni ska bli avundsjuk på mig så jag tar det lite lugnt med den fronten . Det kommer säkert nångång då ni och jag själv minst anar det .
EL FUEGO skrev:Det kanske ligger nåt i de... men jag vet inte om jag kan göra det på onsdag eftersom jag ska snart bli familje far.
Abloy skrev:Har gökens pendel redan levererat i gökuret så finns väl alltid tid för stunt, det är ju oftast bara klockorna som falskt klämtar och får tiden att stanna när ett stunt går urfel
164 på rullen skrev:Det verkar som Abloy har alldeles för mkt TID över :kocko
Abloy skrev:Tick-tack, tick-tack
ding-dong, ding dong
tidlöst timade tidsskämt
urkul tycker urmakaren
degigt tycker bagaren
164 på rullen skrev:Fan har du inge jobb att sköta?
Sitta å dricka sprit mitt på dagarna .
Det är då Ur humorn kommer fram
164 på rullen skrev:Fan har du inge jobb att sköta?
El Fuego skrev:Jag håller full ständigt med dig, han kan inte ha nåt jobb och sköta
Abloy skrev:Jag har ett jobb men ingen har sagt att man ska sköta sig på arbetet Tack nu kanske det kommer att gå lite bättre för mig
Framåt till tillbaka tiden eller var det tillbaka till framtiden.
Hur som haver vill ni se ett trick............
Det är tur man driver eget ,så man kan dra av kostnaden för treo
Mmmmm du säger de, äntligen ha du kommit in i gixxer gänget .Tomasol skrev:Ååå den va fin den där blå, sån skulle man haft
EL FUEGO skrev:Jag vet inte om alla som äger en så kallad gixxer är lite av en kärring för det fanns bara en Suzuki i onsdags eller är dom svår startad då det är runt 6 grader....
EL FUEGO skrev:Jag vet inte om alla som äger en så kallad gixxer är lite av en kärring för det fanns bara en Suzuki i onsdags eller är dom svår startad då det är runt 6 grader....
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|