Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
LTM skrev:
liten kort fråga bara om åkningarna, hur är "tempot" under åkningarna och hur långa sträckor brukar det bli en onsdag kväll??

vore kul o ta en sväng, men eftersom man är lite "färsk" (andra säsongen) så kanske tempot blir lite för snabbt för en annan :va

:gnissla

Bara bra om tempot blir lagom.. Sen e det ju andra som är färska som ska med förmodar jag. Det va det ju även förra gången. Det funkade helt ok.. :tummenupp
Vart över 20mil sist!! Lite väl mycket kanske mot vad det bör vara.. :hihi

:martialar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Hur långt och vilket tempo beror lite på vilka som åker, men vi väntar på alla, ingen blir lämnad efter vägen. Säg bara till så åker jag med dig i ett tempo som du bestämmer :tummenupp
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Hur långt och vilket tempo beror lite på vilka som åker, men vi väntar på alla, ingen blir lämnad efter vägen. Säg bara till så åker jag med dig i ett tempo som du bestämmer :tummenupp

Ja, se till att hänga på, jag hängde på som helt färsk förra året och det gick hur bra som helst :tummenupp

Sen går ju Abloys ratbike inte så fort heller så det kan ju vara trevligt för han att ha nån att åka lite lugnare med....... :pannkyss
 

LTM

Snart så...
Gick med
17 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR 600f
p.grip skrev:
Ja, se till att hänga på, jag hängde på som helt färsk förra året och det gick hur bra som helst :tummenupp

Sen går ju Abloys ratbike inte så fort heller så det kan ju vara trevligt för han att ha nån att åka lite lugnare med....... :pannkyss

hehe, låter bra :tummenupp
låter bra det, synd man har nån form av sportutövande ikväll istället :/
men om det ser ut som så dyker man säkert upp nån kväll :D

tack för de snabba svaren! :banana
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
fick prioritera morsan idag efterssom hon fyllde år,jag är ju en sådan toppen son :D
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tack för ikväll!

Blev ju en skötsam kväll när superbeast var hemma med sin mor och det bara var ordentliga människor som var ute och åkte :hihi
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Tack för ikväll!

Blev ju en skötsam kväll när superbeast var hemma med sin mor och det bara var ordentliga människor som var ute och åkte :hihi

Ja men vet ju aldrig vad som kan hända när soppatorsken är med :hihi
 

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Abloy skrev:
Tack för ikväll!

Blev ju en skötsam kväll när superbeast var hemma med sin mor och det bara var ordentliga människor som var ute och åkte :hihi


Första svängen för mig nu ikväll.. riktigt skoj!!

Lyckades hänga med ganska bra iaf tror jag.. killen som låg bakom mig på vägen upp kanske har något annat att säga :gnissla

:)
 

Mr_pucko

Ta ingen skit...
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
-04 hyosung comet 650
Red skrev:
Första svängen för mig nu ikväll.. riktigt skoj!!

Lyckades hänga med ganska bra iaf tror jag.. killen som låg bakom mig på vägen upp kanske har något annat att säga :gnissla

:)

Förta gången för mej å :) riktigt skoj !

Hmm haha tja man får nog skaffa hörselproppar :tungan
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Abloy skrev:
Tack för ikväll!

Blev ju en skötsam kväll när superbeast var hemma med sin mor och det bara var ordentliga människor som var ute och åkte :hihi
haha,jo jag förstod att ni skulle uppskatta lungnet :tungan,å ni passade väl på att njuta för nu får ni nog stå ut med mig framöver :D haha
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
p.grip skrev:
Ja men vet ju aldrig vad som kan hända när soppatorsken är med :hihi
tycker herr grip ska ta å berätta för alla här hur hans motorcykel ser ut just nu å varför man ska passa sig för bildörrar :D
 

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Ort
I Metropolen Allsta
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
superbeast skrev:
tycker herr grip ska ta å berätta för alla här hur hans motorcykel ser ut just nu å varför man ska passa sig för bildörrar :D

Alltid kul att höra att bildörrar är lika inbjudande som sandfållor . :banana
En Supermotard kanske skulle lösa ett å annat bekymmer för vår vän
P grip :rofl
faktiskt ganska så lång tråkigt utan dig p grip...... du får komma upp å köra lite så vi får nån att hacka på :tummenupp
Hacka på abloys ratbike ä ju som att sparka på nån som redan ligger :Bugar :Bugar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
164 på rullen skrev:
Hacka på abloys ratbike ä ju som att sparka på nån som redan ligger :Bugar :Bugar

Men gud vad ytlig du är :kocko det är insidan som räknas :yoparty
Å sen liggar jag inte ner, jag kryper
<----
<-----

Såg förresten att din posörhoj är till salu, är det ok om jag lånar den mellan fem och nio imorgon kväll, tänkte ta den på en lugn provkörning på inhängnat område :hihi
 
Last edited:

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Abloy skrev:
en lugn provkörning på inhängnat område :hihi

Om jag inte missminner mig så har väl samtliga av dina vurpor varit i lungt tempo=sakta :tungan så det blir inte helt riskfritt...... men du skulle kanske köra som ett svin istället för att undvika detta :tummenupp

Fast då ska du ju inte låna Bagarns hoj för den verkar gå skit dåligt för han är ju alltid sen :D
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tomasol skrev:
Om jag inte missminner mig så har väl samtliga av dina vurpor varit i lungt tempo=sakta

Räknar vi bort två low sider krascher på mittsverige, där en var ett rent sabbotage av en som kanske börjar känna sig hotad av min framfart eller kanske inte ändå :va , så är väl snitthastigheten för mina andra två krascher ca: 2,5 km/h, även de på inhängnat område bör väl tilläggas.

Kan tyckas mesigt och orutinerat att krascha i krypfart men jag ser det som ett bevis på stora skills, ack så bra det är för kropp och själ att välta stillastående :banana
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Abloy skrev:
att krascha i krypfart men jag ser det som ett bevis på stora skills, ack så bra det är för kropp och själ att välta stillastående :banana

Så sant så sant har ju själv testat båda delarna.
 

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Ort
I Metropolen Allsta
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Tomasol skrev:
Om jag inte missminner mig så har väl samtliga av dina vurpor varit i lungt tempo=sakta :tungan så det blir inte helt riskfritt...... men du skulle kanske köra som ett svin istället för att undvika detta :tummenupp
Fast då ska du ju inte låna Bagarns hoj för den verkar gå skit dåligt för han är ju alltid sen :D


Vad i helv .....
Jag råkar vara en väldigt viktig å upptagen man :arsele
Att jag förgyller eran tillvaro med min gudomliga närvaro :rolleyes: , ska ni bara vara jävligt tacksamma för , även om jag nån ... gång ... ¨råkar vara lite sen ............................................
:banana
 

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Ort
I Metropolen Allsta
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Abloy skrev:
Men gud vad ytlig du är :kocko det är insidan som räknas :yoparty
Å sen liggar jag inte ner, jag kryper
<----
<-----

Såg förresten att din posörhoj är till salu, är det ok om jag lånar den mellan fem och nio imorgon kväll, tänkte ta den på en lugn provkörning på inhängnat område :hihi

Självklart bara du lovar att köra ifrån tomasol :hihi
 

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Ort
I Metropolen Allsta
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
Mmm just det........... ser på klockan att de ä onsdag idag ............. Känns som jag missat nått :va ............hmmmmm äh d va nog inget viktigt :huvet

Semester snart, nån som ska åka nått på Lördag ?
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Jadu idag var du väldigt sen.....rättare sagt du kom inte alls :va
Fast jag kan ju se en väldig fördel med dig och det är att du måste ha en tjej som är väldigt tillfredsställd i säng kammaren :tuttar då du oftast kommer för sent (uthållighet :tummenupp ) eller inte alls (slipper kladdet)

Heheeee

Idag vart det en höjdar tur med kurviga vägar och lite bus träning :banana
Hur kul som helst :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top