wiklund_66
......
Lutar åt att jag ska ner om vädret tillåter.. Vart samlas vi från härnösand isåfall?? Dumt att åka en å en ju.. // Wiklund..
Helt klart, åk inte iväg med glidanissarna bara som åker halv sju, vi åker sju från Vängåvan(fontänen)Kung Faux skrev:2294093Hallå!
Tog kortet nu i sommar och kom nu i veckan upp till Sundsvall från Katrineholm. Tänkte höra om det bara är att droppa in på onsdagarna om man ska med och åka en sväng.
Mvh
//
Lilja
norda skrev:2294328När tänkte du åka ner på ons? Jag kan ev hänga med.. Om jag inte hinner sälja hojjen det vill säga.. Skulle kunna möta upp dig i Härnta annars.
norda skrev:2299138Viksjö, kör man vänster mot statoil och sedan vänster igen?
Mot det där fallet, vad det nu heter...
Har fått förhinder ikväll... Men nästa onsdag så jäklar! Hör av mig via pm om det blir ändringar ikväll..
Mvh // Fredrik
Honke skrev:2299370hänge inte med där riktigt men du kör mot bondsjö och ut mot skogen haha! men det brukar ju vara skyltat
norda skrev:2299421har pm´at wiklund, kunde samåka med han annars.. För till Härnta hittar jag =) Fan bott där i 4 månader, konstigt vore det om man inte hittar då..
driverinblack skrev:2299888blir det åkning ikväll
driverinblack skrev:2299888blir det åkning ikväll
Honke skrev:2300153då blir vi 3 då
nåra fler som ska åka?
Ismannen skrev:2300990Skaplig runda blev det i kväll. tror det var 19 st hojar.
Kul va det iaf..
driverinblack skrev:2301083kul som fan och köra en sväng . tyvärr så blir det inge mer onsdags körningar för mig den hära sommaren väntar tills nästa sommar då man har större hoj. så man kan ligga i samma tempo som er
sköt om er och ta det lungt där ute on the road
Honke skrev:2301228du gjorde det bra ändå tycket jag! som hänge på roligt att det är lite blandat sen är det roligt att det är äldre folk och yngre som åker! så det blir lite gott och blandat
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|