Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Hoppas ni får kul ikväll, jag ligger däckad med halsfluss å feber för andra onsdagen i rad, :galen :( :mad: , inte bara sant....

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
MOTO-GUZZI V100
ni vart ett par stycken i går :tummenupp. jag följde inte med er när ni körde iväg. ska vänta tills nästa år iställe då man har lite mer hästar och leka med :yoparty :tummenupp

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
får se om jag hinner med er! ska byra drivpacket & packningar i gaffeln jag :va ska om allt går som smort så ska jag hinna :Dhaha

ICEbreaker

The Devil Rides With Me
Gick med
10 May 2004
Hoj
Österikist
Jag och Fud kommer nog oxå...men jag slutar kvart över sju så jag ringer till nån och hör vart ni ska...om ni hinner åka innan jag kommer in.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
*SUCK* nope, det går inte se !! ska förhoppningsvis plocka ihop hojen ikväll. har fixat kåpor och lite annat så jag tänkte åka på dan på lördag om det är väder :)

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
ICEbreaker skrev:
2403123 nån som har möjlighet att sms:a mig vart ni ska på nr: 073 5727941 så vore jag väldigt tacksam.

om jag hade sätt det då så skulle jag ha sms :Dhaha

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
*Fuuuck* Ingen barnvakt och tjejen jobbar till 19.30, så man blir hemma och städar istället :huvet (piskan viner över ryggen) säkert mycket roligare att städa och diska än att åka hoj ändå :7peta

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
bash skrev:
2421662 *Fuuuck* Ingen barnvakt och tjejen jobbar till 19.30, så man blir hemma och städar istället :huvet (piskan viner över ryggen) säkert mycket roligare att städa och diska än att åka hoj ändå :7peta

Ja...du har ju en hojj iaf ;)..min e full i slipdamm :tungan

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Äntligen kom jag lös så att det gick att haka på en Onsdagskörning med sporthoj.com. Faan va roligt det var :) :tummenupp Tyvärr så ser kalendern fulltecknad ut igen några veckor framöver eftersom man har fingrarna i alla syltburkar, men jag skall ändå försöka haka på nån sväng till innan säsongen är över.

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Säger som Kenneth, Faan va roligt. Fick en spännande upplösning också när vi närmade oss Obs avfarten, vi rullade på i de lagliga 110 :rolleyes: och helt plötsligt så är det en bil framför som i strålkastarskenen liksom "lyser", visade sig vara farbror blåvit som glider motorvägen fram med sina små reflexer. Men vi var inte dummare än att vi raskt bromsade och svängde av vid Obs såklart :D :skrattaåt

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln