Ekan SDL skrev:2495879Köp en enduromaskin o va med i vinter också!![]()
är sugen på en supermotard
Ekan SDL skrev:2495879Köp en enduromaskin o va med i vinter också!![]()
2 i 1Honke skrev:2495926är sugen på en supermotard![]()
Honke skrev:2531037åkte dit idagVar inte så många som kom
![]()
inte "alla" men ska du vara med till helgen (Mittsverigebanan)Fabrikörn skrev:2532391Har fått "familjeplikter" på onsdagar så det är kört för mig, sen kan man väl ana att många ställt in för säsongen![]()
Men jag åker till jobbet fortfarande![]()
Fabrikörn skrev:2532391Har fått "familjeplikter" på onsdagar så det är kört för mig, sen kan man väl ana att många ställt in för säsongen![]()
Men jag åker till jobbet fortfarande![]()
FOCI skrev:2532721inte "alla" men ska du vara med till helgen (Mittsverigebanan)![]()
![]()
Honke skrev:2532908inte lätt jämt ;D ställer snart in min jag medhar så jäkla dåliga däck
så jag måste köpa nya
så det kanske blir en liten sväng till sen så är det över
![]()
KennethN skrev:2535491Vi körde förra helgen och vi kör i övermorgon Söndag 15/10 också om vi får ihop några anmälningar.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=137836
KennethN skrev:2537269Körde en sväng med gat-hojen igårkväll. Då var det lite kyligt. Hade hojen i jobbet idag och då var det BÅDE kyligt och lite halt på morgonkvisten. Dessutom påminnde en kund mig att det var Fredagen den 13:e. Jag svarade.. Ingen kommer ihåg en fegis![]()
Honke skrev:2615256nån som kör nåt??
man skulle ha planerat ut vart man ska åka nu till sommarn! nu då det finns lite tid
så behöver man inte bestämma i sista secunden![]()
Fabrikörn skrev:2615402Jag har ett förslag på LÅNG åkning som vi borde ta nån kväll, vi åker mot Bispgården(väg 86/87), vidare till Hammarstrand och sen mot Kälarne(väg 323) och hem(väg 320). Blir 26 mil guldvägar enligt gula sidorna![]()
Kanske dra redan 18.00 och trycka en pizza på pizzan i Kälarne ?![]()
Fabrikörn skrev:2615402Jag har ett förslag på LÅNG åkning som vi borde ta nån kväll, vi åker mot Bispgården(väg 86/87), vidare till Hammarstrand och sen mot Kälarne(väg 323) och hem(väg 320). Blir 26 mil guldvägar enligt gula sidorna![]()
Kanske dra redan 18.00 och trycka en pizza på pizzan i Kälarne ?![]()
Honke skrev:2616508det låter lockandekan man hänga på ändå...fast man inte hra nån sporthoj
ska ju sälja min snart & köpa motard
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |