Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
är det nån som ska åkai kväll? tänke åka jag :D kanon väder ute ;)
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
Honke skrev:
2531037 åkte dit idag :D Var inte så många som kom ;)

Har fått "familjeplikter" på onsdagar så det är kört för mig, sen kan man väl ana att många ställt in för säsongen :confused:

Men jag åker till jobbet fortfarande :yoparty
 

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
Fabrikörn skrev:
2532391 Har fått "familjeplikter" på onsdagar så det är kört för mig, sen kan man väl ana att många ställt in för säsongen :confused:

Men jag åker till jobbet fortfarande :yoparty
inte "alla" men ska du vara med till helgen (Mittsverigebanan):arsele :tummenupp
 
Last edited:

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Fabrikörn skrev:
2532391 Har fått "familjeplikter" på onsdagar så det är kört för mig, sen kan man väl ana att många ställt in för säsongen :confused:

Men jag åker till jobbet fortfarande :yoparty


inte lätt jämt ;D ställer snart in min jag med :) har så jäkla dåliga däck :D så jag måste köpa nya :) så det kanske blir en liten sväng till sen så är det över :)
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
FOCI skrev:
2532721 inte "alla" men ska du vara med till helgen (Mittsverigebanan):arsele :tummenupp

Du skämta mig aprilo :va inte är det åkning på banan i helgen ?:confused:

Honke skrev:
2532908 inte lätt jämt ;D ställer snart in min jag med :) har så jäkla dåliga däck :D så jag måste köpa nya :) så det kanske blir en liten sväng till sen så är det över :)

Var fläckvis is i morse på påfarten till E4 :( så snart är det nog över som sagt :gnissla
 
Last edited:

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
nu tok jag min sista sväng med hojen :/ så nu får det stå och vänta på en ny vår & nytt år :D men jag burnade sönder det sista av däcken :) så det var en rolig tur:yoparty
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Körde en sväng med gat-hojen igårkväll. Då var det lite kyligt. Hade hojen i jobbet idag och då var det BÅDE kyligt och lite halt på morgonkvisten. Dessutom påminnde en kund mig att det var Fredagen den 13:e. Jag svarade.. Ingen kommer ihåg en fegis :)
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
KennethN skrev:
2537269 Körde en sväng med gat-hojen igårkväll. Då var det lite kyligt. Hade hojen i jobbet idag och då var det BÅDE kyligt och lite halt på morgonkvisten. Dessutom påminnde en kund mig att det var Fredagen den 13:e. Jag svarade.. Ingen kommer ihåg en fegis :)

Helt klart sant, "INGEN kommer ihåg en fegis", :hihi men alla har vi våra svaga stunder, från gång till annan kan den smalaste kyckling blixtra och den fetaste doern banga !!!
Jag åker iaf tof jobbet några dagar till :D
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Körde sista svängen med gat-hojen idag. Lyckades få ihop några mil för det var hyfsat bra värme ute. Men nu är den avställd och det blir putsning och omvårdnad fram till säsongen 2007. Vi håller tummarna för vädret imorgon så att vi även kan göra vår planerade bankörning.
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
nån som kör nåt?? :D

man skulle ha planerat ut vart man ska åka nu till sommarn! nu då det finns lite tid :)

så behöver man inte bestämma i sista secunden :)
 

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Sundsvall/Nolby
Hoj
VTR Firestorm
Honke skrev:
2615256 nån som kör nåt?? :D
man skulle ha planerat ut vart man ska åka nu till sommarn! nu då det finns lite tid :)
så behöver man inte bestämma i sista secunden :)

Jag har ett förslag på LÅNG åkning som vi borde ta nån kväll, vi åker mot Bispgården(väg 86/87), vidare till Hammarstrand och sen mot Kälarne(väg 323) och hem(väg 320). Blir 26 mil guldvägar enligt gula sidorna :tummenupp
Kanske dra redan 18.00 och trycka en pizza på pizzan i Kälarne ? :va
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
Fabrikörn skrev:
2615402 Jag har ett förslag på LÅNG åkning som vi borde ta nån kväll, vi åker mot Bispgården(väg 86/87), vidare till Hammarstrand och sen mot Kälarne(väg 323) och hem(väg 320). Blir 26 mil guldvägar enligt gula sidorna :tummenupp
Kanske dra redan 18.00 och trycka en pizza på pizzan i Kälarne ? :va


ingen dum ide :tummenupp
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Fabrikörn skrev:
2615402 Jag har ett förslag på LÅNG åkning som vi borde ta nån kväll, vi åker mot Bispgården(väg 86/87), vidare till Hammarstrand och sen mot Kälarne(väg 323) och hem(väg 320). Blir 26 mil guldvägar enligt gula sidorna :tummenupp
Kanske dra redan 18.00 och trycka en pizza på pizzan i Kälarne ? :va



det låter lockande :D kan man hänga på ändå...fast man inte hra nån sporthoj :) ska ju sälja min snart & köpa motard:yoparty
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Honke skrev:
2616508 det låter lockande :D kan man hänga på ändå...fast man inte hra nån sporthoj :) ska ju sälja min snart & köpa motard:yoparty

Fi faen de blir en lååång resa för dig..
Bodde du inte ute i ingenstans?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top