wza
Guest
haha så nu tycker du jag kör som en dåre oxå. nää men jag kanske åker med upp och kollar lite. men de blir inge köra. ska inte du sälja hojen du ?? tror nån köper den kl 4 i morgon momomahaha
Ja, jag hoppas det..Skulle vara roligt å få träna lite på bana!
Banåkning? Skulle vara kul om man kunde vara med,men....
Se bara till å värma däcken riktigt, kalla däck +hög hastighet +kraftig inbromsning= smärta
Hoppas ni får det kul,får se om jag dyker upp om ett par veckor när jag har fått ordning på hojen,har beställt nya blinkers och kåpglas.Sen ska jag försöka få tag på nån som kan svetsa ihop toppkåpan,sen är det ut på nya äventyr!
Ps.Axeln har bytt färg nu från mörklila till mörkblå så nu e de inte långt kvar
ojoj vad pelfving såg lycklig ut idag på banan .... mindre lycklig va min granne som tydligen sladdade in i mitträcket i skönviks backen och fick benet i kläm hoppas att benet klarade sig nu då.... annars en trevlig kväll
nu är killen på sjukan å kollar benet .... om jag inte missuppfattade så körde hans polare upp han dit på sin hoj.... jason vet mer om den saken.. han låg tydligen bakom å såg allt.
tjena grabbar nu har man vaknat upp lite så här på mårron nu blir det kryckor i några dagar å sen blir det nya byxor så man kan vara med nästa onsdag man får inte vara sen med att kliva upp på cykeln igen inte
hur vart de med hojen.. såg inte såååå illa ut el
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |