driverinblack
Turbo är roligt men dyrt
jag kan inte iallafall. fast man är sugen som satan.
hojen är mer eller mindre i molekyler
hojen är mer eller mindre i molekyler
Blir det någon åkning på ons lr har ni parkerat mopederna för säsongen?
Ja kortet kan vara bra att ha med sig, iaf om haffa kommer igen eller man lyckas parkera i någon bil eller liknande.hade man haft kortet kvar så har man stått där nere får se hur länge länsstyrelsen vill ha mig borta från vägen lär få reda på de i början på nästa vecka
Ja såklart du ska komma förbi och snacka skit iaf. Idag var det bara en pundare som dök upp och mumlade lite suspekta saker som vi inte fattade innebörden utav.jag vet inte när onsdags körningarna börjar. men för mig lär de dröja ett bra tag. men man lär komma ner och säga hej och prata lite skit iallfall
jag vet inte när onsdags körningarna börjar. men för mig lär de dröja ett bra tag. men man lär komma ner och säga hej och prata lite skit iallfall
Ja kortet kan vara bra att ha med sig, iaf om haffa kommer igen eller man lyckas parkera i någon bil eller liknande.
Ja såklart du ska komma förbi och snacka skit iaf. Idag var det bara en pundare som dök upp och mumlade lite suspekta saker som vi inte fattade innebörden utav.
Sedan är ju jag jävligt sugen på se din cykel, haya med turbo har jag bara skådat på bild och youtube.
Den där pundare som dök upp och mumlade lite suspekta saker var driverinblack, han var ut o letar efter pantburkar så han ha råd att åka på sin lilla moppe
Den där pundare som dök upp och mumlade lite suspekta saker var driverinblack, han var ut o letar efter pantburkar så han ha råd att åka på sin lilla moppe
hade man haft kortet kvar så har man stått där nere får se hur länge länsstyrelsen vill ha mig borta från vägen lär få reda på de i början på nästa vecka
Det här var inte du?
• Hur fort körde den värste syndaren ?
– Det blir nog föraren av en motorcykel som körde i 166 på en 110-sträcka.
http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.990623
Utgår det inget pris från polisen till den som vann då? Totaletta i fortkörning under hastgihetsveckan våren 2009.
Dagens blir det någon körning den 29/4 ??? Är sungen på att ta en sväng om vädret blir bra.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|