Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Skyflyer

Ner kommer man alltid!
Gick med
10 May 2005
Ort
Skottgård
Hoj
GasGas EC300 2009
wiklund_66 skrev:
2153773 Vet att det kanske inte hör till onsdagskörning tråden men men.. Tänkte höra om några ska ut och åka i helgen (om vädret tillåter).. Vore trevligt om man lyckas dra ihop ett gäng! Vilka är med isåfall??? Mvh// Wiklund :3freak

Jag är ledig hela helgen, så ja e på :tummenupp
 

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemlös ( I en by )
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Söndag eftermiddag åker jag upp till luleå... Så söndagkväll kan jag inte .. Å idag e det ju inte nåt drömväder. Men e det finväder imorn på dagen kanske man måste ut å glida lite. Vilka blir med å vilken tid?? Ni kan ju alltid skriva här eller slå mig en signal på 070-6499777 Mvh// Wiklund
 

Norras

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Suzuki gsx-r 750
Sön kl1700 avfärd

Tänkte träffas och köra en sväng nu på söndag eftermiddag. Träffas vid fontänen 1700. vi är fem hojar kul om de blir fler/ Ronnie

:banana :banana :banana
 

wza

Guest
Norras skrev:
2212689 Tänkte träffas och köra en sväng nu på söndag eftermiddag. Träffas vid fontänen 1700. vi är fem hojar kul om de blir fler/ Ronnie

:banana :banana :banana

ja tack för i dag då kul att en till ville hänga med ( abloy ) ses på onsdag hoppas på bättre vägval :D och bättre väder.
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
jaså! så ni åker varenda onsdag? och det gör ni en elleR?
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Imorrn så tänkte jag åka årets första onsdags åkning för mig,så är det några som ska ut ?
 

Ben Reilly

Mr P
Gick med
24 May 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
R1 + YZF
Tomasol skrev:
2250011 Imorrn så tänkte jag åka årets första onsdags åkning för mig,så är det några som ska ut ?
Jag kommer!
Tycker det är dags att sätta sig i respekt hos bilisterna med lite gruppomkörningar! så dom håller koll i speglarna.....
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
jag tycker ni är sent ute med onsdags körningen. fan jag körde förbi hojparkeringen förra onsdagen. bara massa glidare och gubbar. inga sporthoj.com killar alls :död´. jag hoppas att ni tänker komma och kolla på stunt industrys uppträdanden på gatufesten i allfall.
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Fan nu vart man ju tvungen att vaxa hojen när du skulle me... Din posör :tungan

Ben Reilly skrev:
2250727 Jag kommer!
Tycker det är dags att sätta sig i respekt hos bilisterna med lite gruppomkörningar! så dom håller koll i speglarna.....
 

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
Nej :D jag vill åka jag med :) men måste åka på nån jobbar party å bowla å grejer! men jag kan hinna om jag har tur ;)
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Surt !!!

Ja här sitter man och tänker på en alldeles underbar onsdagstur med grabbarna . . . och så har tjejen bestämt att hon ska åka till en kompis ikväll :7peta jaja vad är en onsdagstur mot att sitta hemma med barnen.
Men drog i.o.f. en tur fram och tillbaka till Norrfällsviken idag :hihi så man får väl vara nöjd med det så länge
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Din hoj pa bilden? isafall kopt i umea? bara undrar om det ar min gamla isafall har den en gubbe som tank skydd som sager typ dont worry i wount go fast.



bash skrev:
2252352 Ja här sitter man och tänker på en alldeles underbar onsdagstur med grabbarna . . . och så har tjejen bestämt att hon ska åka till en kompis ikväll :7peta jaja vad är en onsdagstur mot att sitta hemma med barnen.
Men drog i.o.f. en tur fram och tillbaka till Norrfällsviken idag :hihi så man får väl vara nöjd med det så länge
 

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Ort
Inte i garaget
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Helt rätt !!

Japp det är din "gamla" hoj, var och hämtade den i lördags :banana och tankskyddet var skitcoolt :yoparty riktigt nöjd med den än så länge . . . och det står TRUST ME I WONT GO FAST med att djävulsansikte :Bugar
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Ok forstod d nar jag sag bilden i din avatar for jag sag annonsen pa blocket pa den.
Det var inget fel pa hojen nar jag salde den (i slutet av sasongen ifjol) utan behovde pengar bara o milen pa den ar arliga sa du vet,kan ju va kul o veta.
Far se min gamla parla igen snart da hehe,ska kopa en likadan igen tankte jag nu nar ekonomin ar lite battre igen.....



bash skrev:
2252573 Japp det är din "gamla" hoj, var och hämtade den i lördags :banana och tankskyddet var skitcoolt :yoparty riktigt nöjd med den än så länge . . . och det står TRUST ME I WONT GO FAST med att djävulsansikte :Bugar
 

sedda

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
stunt
onsdagskörning *bild*

Tack för en trevlig sväng grabbar å tjejen :)


Det blev en tur upp mot stöde å en massa vägar där omkring, de var bra vägval tycker jag å tur att vi bara fick två droppar regn på oss.

hoppas att de e ännu fler hojar nästa onsdag å här e nån bild från dagenskörning.





blev lite taskig kvalite på bilderna men fick förminska dem så mycke för att de skulle få plats
 

Bifogat

  • bild1.JPG
    bild1.JPG
    133.4 KB · Visningar: 110
  • bild2.JPG
    bild2.JPG
    133.9 KB · Visningar: 105
  • bild3.JPG
    bild3.JPG
    137.5 KB · Visningar: 128

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Japp, trevlig åkning, trevliga vägar och trevliga människor, kanon kväll :tummenupp

Å fina bilder
 

wza

Guest
sedda skrev:
2252857 Tack för en trevlig sväng grabbar å tjejen :)


Det blev en tur upp mot stöde å en massa vägar där omkring, de var bra vägval tycker jag å tur att vi bara fick två droppar regn på oss.

hoppas att de e ännu fler hojar nästa onsdag å här e nån bild från dagenskörning.





blev lite taskig kvalite på bilderna men fick förminska dem så mycke för att de skulle få plats



ja tack för en trevlig kväll. fina bilder =)
 

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Riktigt skön tur var det. Ni som inte var med missade något. :)

Hoppas vi klarar oss utan en nära-masskrock-situation nästa gång bara :lol
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top