Onsdagskörningar!

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
härligt jag snackade lite med perisan rider vi funderade på om man skulle ta en lite längre sväng mitt på dan/ eftermiddagen men avslutning skogis/ sveavägen på kvällen

Jag kommer vara på tatoo stället från ca 17-18 så är ni vid donken svea nåt så slå en pling så kan jag å grabben komma och ta en fika och få en paus:D.

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Jag kommer vara på tatoo stället från ca 17-18 så är ni vid donken svea nåt så slå en pling så kan jag å grabben komma och ta en fika och få en paus:D.

Jag kommer o tar en fika med dig o Grabben:tummenupp

Men ni andra moppefuckos, blir det nån körning ikväll, ELLERRRRRRR???

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
fick tag i ali precis och vi drar ut å gasar en sväng mot ava och sen rosenhill om nån är sugen att köra så slå en pling

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
En me kåpor fast utan
Blev det något brass idag?

Kom hem från Italientrippen igår, drog tyvärr på mig någon jävla magsjukshelvete.
Tar nog nån dag innan man e på benen igen.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Kom hem från Italientrippen igår, drog tyvärr på mig någon jävla magsjukshelvete.

Tjena Ugglan!
Jag, Skåne, Persian_rider + 2 andra vänner mös runt på stan och stannade lite överallt och njöt av utsikten nu under kvällen, kom hem för en liten stund sen. De åkte tidigare idag men jag kom rätt sent då jag jobbade och var ute en sväng och käkade med bruden så den biten får de själva uppdatera om.

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Tjena Ugglan!
Jag, Skåne, Persian_rider + 2 andra vänner mös runt på stan och stannade lite överallt och njöt av utsikten nu under kvällen, kom hem för en liten stund sen. De åkte tidigare idag men jag kom rätt sent då jag jobbade och var ute en sväng och käkade med bruden så den biten får de själva uppdatera om.

Jag, Richard (Nashs supemanpolare) och Richards kompis Pierre (kör Z750 med monstertröja) tog en runda från stan ut till Rosen. Sen körde vi till Skogis där det var hur jävla mycket folk som helst, med diverse högfartslangande o annat bus. Sen blev det Donken Svea där vi mötte upp Bully o PersianfartraketRider..

Sen blev det bomba lite motorväg o titta på lite Blackrace i Akalla med massa turbobilar o Bully som blev nobbad när han ville rejsa mot bilarna :arsele

Sen vart det som Bully skrev en massa titta på utsikt på en del olika ställen i stan. Det var ju en jävla tur att vi hade med oss en från Alpha Beast MC, annars hade det varit sjukt gay. Alltså, tyffa grabbar som stod o tittade på utsikten 02.15 på natten vid Slussen, det kan ju lätt missuppfattas, Pridevecka o allt :arsele:arsele:arsele:arsele

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Bjöd ju på lite börnande och slangande, klart att de inte vågade ta min utmaning efter det. Snart är sommaren över och Skåne du blir min bitch! muhahahahaha

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Snart är sommaren över och Skåne du blir min bitch! muhahahahaha

Lilla pojke... Ett par saker vi måste gå igenom:

1. Jag kommer aldrig vara någons bitch!

2. Du har blivit en jävel på o slanga, och det är all heder till dig för det :klappar

3: Sommaren är definitivt inte snart över, min semester börjar på måndag och då kommer sommaren. Anledningen till att den lyst med sin frånvaro är att den väntat på min semester.

4. Om jag så ska slå en Tikkitolva, så ska mitt jävla framhjul upp mer än de 10-15 cm det lyfter idag. Även om jag så ska åka med blöja på mig, för jag blir skitnödig när jag reser den för högt :rullandeu

5. Har du en fyndigt och förnedrande svar på det här, så lämna det till min sekreterare, jag går på semester nu och är tillbaka v.36

:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
mycket snack men liten verkstad. eller du kanske förstår om jag säger så här: liten fis men luktar mycket. när du motbevisat det kan du komma och kalla mig för lilla pojke:tungan

sedan förlorar du utmaningen är du min bitch vare sig du vill eller inte. det ser ut som du kommer förlora:D

Lilla pojke... Ett par saker vi måste gå igenom:

1. Jag kommer aldrig vara någons bitch!

2. Du har blivit en jävel på o slanga, och det är all heder till dig för det :klappar

3: Sommaren är definitivt inte snart över, min semester börjar på måndag och då kommer sommaren. Anledningen till att den lyst med sin frånvaro är att den väntat på min semester.

4. Om jag så ska slå en Tikkitolva, så ska mitt jävla framhjul upp mer än de 10-15 cm det lyfter idag. Även om jag så ska åka med blöja på mig, för jag blir skitnödig när jag reser den för högt :rullandeu

5. Har du en fyndigt och förnedrande svar på det här, så lämna det till min sekreterare, jag går på semester nu och är tillbaka v.36

:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:sissy:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle:wiggle

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
TL 1000 R X edition

ja du canadagäss är inte några renliga djur.. luftburen italiensk anal ebola är inte att leka med

nån som ska fladdra på onsdag? om det är väder förståss??

Last edited:

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
nån som ska fladdra på onsdag? om det är väder förståss??

Ja blire nå gazza? Efter arbetstid dvs och om det inte ösregnar?

Btw slutar 17 i s-tälje...men kan kanske dra lite tidigare och av tidigare vana så vet jag att det aldrig startar i tid ;)

Last edited:

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
Gixer Tysen K6
Fyll på listan vettja:

Samling 17.00 Skogis Ons 12 Aug

1. Exet
2. M|cke
3. Zid (kanske)