Mr Skåne
Vad håller jag på med?
härligt jag snackade lite med perisan rider vi funderade på om man skulle ta en lite längre sväng mitt på dan/ eftermiddagen men avslutning skogis/ sveavägen på kvällen
Jag möter upp nånstans kring 17-18
härligt jag snackade lite med perisan rider vi funderade på om man skulle ta en lite längre sväng mitt på dan/ eftermiddagen men avslutning skogis/ sveavägen på kvällen
Jag kommer vara på tatoo stället från ca 17-18 så är ni vid donken svea nåt så slå en pling så kan jag å grabben komma och ta en fika och få en paus.
Men ni andra moppefuckos, blir det nån körning ikväll, ELLERRRRRRR???
fick tag i ali precis och vi drar ut å gasar en sväng mot ava och sen rosenhill om nån är sugen att köra så slå en pling
Blev det något brass idag?
Kom hem från Italientrippen igår, drog tyvärr på mig någon jävla magsjukshelvete.
Tar nog nån dag innan man e på benen igen.
Tjena Ugglan!
Jag, Skåne, Persian_rider + 2 andra vänner mös runt på stan och stannade lite överallt och njöt av utsikten nu under kvällen, kom hem för en liten stund sen. De åkte tidigare idag men jag kom rätt sent då jag jobbade och var ute en sväng och käkade med bruden så den biten får de själva uppdatera om.
Snart är sommaren över och Skåne du blir min bitch! muhahahahaha
Lilla pojke... Ett par saker vi måste gå igenom:
1. Jag kommer aldrig vara någons bitch!
2. Du har blivit en jävel på o slanga, och det är all heder till dig för det
3: Sommaren är definitivt inte snart över, min semester börjar på måndag och då kommer sommaren. Anledningen till att den lyst med sin frånvaro är att den väntat på min semester.
4. Om jag så ska slå en Tikkitolva, så ska mitt jävla framhjul upp mer än de 10-15 cm det lyfter idag. Även om jag så ska åka med blöja på mig, för jag blir skitnödig när jag reser den för högt
5. Har du en fyndigt och förnedrande svar på det här, så lämna det till min sekreterare, jag går på semester nu och är tillbaka v.36
mycket snack men liten verkstad. eller du kanske förstår om jag säger så här: liten fis men luktar mycket. när du motbevisat det kan du komma och kalla mig för lilla pojke
sedan förlorar du utmaningen är du min bitch vare sig du vill eller inte. det ser ut som du kommer förlora
Blev det något brass idag?
Kom hem från Italientrippen igår, drog tyvärr på mig någon jävla magsjukshelvete.
Tar nog nån dag innan man e på benen igen.
nån som ska fladdra på onsdag? om det är väder förståss??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|