Onsdagskörningstråden

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Ja, tackar för trevligt sällskap. Lagom runda i mystempo.... också vann vi ändå =)

Men vad var det som hände i stan??
Jag vek ju av efter fikat.

Kvällens bästa idé dock måste ju vara att trycka upp hastighetsmätartavlor som bara visar 70....(men jag lovar konstapeln... jag höll faktiskt 70?!):D

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja, det gick ju bra det där. Alla vann och inga klotningar. Lite spännande att lägga upp en körning, ibland kommer det fem personer, nästa gång 25. Lika kul vilket som!!:)
Enda smolket i bägaren var väl tomten med sin hund vid Donken. Snubben var en smula indignerad för att uttrycka det milt, speciellt mot hojåkare av det manliga könet.:gnissla Tyckte mest synd om hans hund som ryckte husse i benet och försökte få han därifrån.

Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
...Tyckte mest synd om hans hund som ryckte husse i benet och försökte få han därifrån.

Den där hunden hade mer förstånd än husse. Jag undrar om husse var psykstörd eller hög eller både och?

Och ja, största segern är alltid att ingen klotar, kul åka, mycket skitsnack och glada miner. Det är en bra onsdag det.:tummenupp

R5+1

Guest
Den där hunden hade mer förstånd än husse. Jag undrar om husse var psykstörd eller hög eller både och?

Låg och tänkte på honom innan jag somnade igår kväll. Som jag förstod det efter vad han gapade (om och om och om och om igen) brukar han sälja tidningen Situation Stockholm till hojåkare vid Donken. Det hade varit tomt på folk där ett tag ("ni har inte varit här på en hel månad") och han hade då blivit påhoppad / bråkad med ("jag riskerade livet för er").

Som han såg det var det ett svek från vår sida. De får ju köpa en bunt tidningar med egna pengar. De som inte blir sålda är bortkastade pengar. Undrar hur mycket han lagt ut i onödan. Det blev väl en för stor knäck för honom och han köpte lite droger i stället.

Vi får hoppas han kommer på fötter igen och lyckas hålla sig där längre nästa gång. Även att hunden blir omhändertagen (föga troligt tyvärr p g a dåligt lagstöd) och får komma till en familj som ger den kärleken den förtjänar. Den va himla söt och vänlig i lynnet!

Tack i alla fall för en lagom kvällstur! Ska strax möta upp Nilax och agera hare runt i Sörmland. På återseende hoppas jag! :banana

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Dyngsur efter promenaden till lunchen. Prognoserna ser inte lovande ut framåt kvällen.
Men är det några som ska köra vid preliminärt uppehåll?
Tyckte mig se i "Kör-du-i-regn-pollen" att lite regn skrämmer inte de flesta SH:are. :yoparty

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Dyngsur efter promenaden till lunchen. Prognoserna ser inte lovande ut framåt kvällen.
Men är det några som ska köra vid preliminärt uppehåll?
Tyckte mig se i "Kör-du-i-regn-pollen" att lite regn skrämmer inte de flesta SH:are. :yoparty

det finns ju inget nöje i att fisköra pga blött väglag.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Tyckte ett tag att du skrivit fisk-öra, fast såna finns väl inte, eller? Fast det vore ju behändigt när man kör i regn och vill höra Harry Haffa bättre...

Klart det finns

Bifogat

• fish-tank-ear-rings.jpg
    fish-tank-ear-rings.jpg
    49.8 KB · Visningar: 37
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...