Onsdagskörningstråden

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Nå som ska ut 30/9 norrort

Jag och polarn tänkte ta en sväng direkt efter jobbet nu på onsdag nå som har lust att hänga med?
Hoppas vi hinner ut till 17:30 antingen från Donken Väsby eller Jakan eller dylikt.

//Dafe

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Jag och polarn tänkte ta en sväng direkt efter jobbet nu på onsdag nå som har lust att hänga med?
Hoppas vi hinner ut till 17:30 antingen från Donken Väsby eller Jakan eller dylikt.

//Dafe

Hade jätte gärna hängt på :p Men så fort kör inte jag :(... Hare så kul :)

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Det jag menar är att jag inte håller onsdags tempo =P, tid kan jag närsomhelst :p Går i skolan så det är bara gå ^^

Haha det går definitivt inte för fort för dig. Vi håller alla samma tempo och kör inte ifrån och väntar in så du behöver inte bli stressad. Det börjar ju även bli kallt och halt så det blir lungt. Man vill ju inte avsluta säsongen med att klota.
Häng på nu!

//Dafe

Paradox

Dennis
Gick med
21 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX750F-25kw, -02
Haha det går definitivt inte för fort för dig. Vi håller alla samma tempo och kör inte ifrån och väntar in så du behöver inte bli stressad. Det börjar ju även bli kallt och halt så det blir lungt. Man vill ju inte avsluta säsongen med att klota.
Häng på nu!

//Dafe

När du säger det sådär..... ok då ;)...
Finns att nås på 0708-883272, SMSa i god tid om tid och plats... Måste hinna hem och slänga på mig kläderna och sen dra till dit ni vill mötas. Slutar 17.30 ordinarie tid, så jag sitter i skolan (sabbatsberg) fram tills smset kommer ;).
Tänk bara på att jag hämta ut hojjen förra tisdagen och jag kör mellis hojj, så ni kommer få det ruskigt tråkigt ^^

EDIT: Hahaa! Jag skojjade bara, såg att det var imorgon, onsdag vi snacka om. Jaja, då slutar jag 14:05, sms när ni vill träffas ;) Jag åker från VH när smset kommer :p

Last edited:

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
När du säger det sådär..... ok då ;)...
Finns att nås på 0708-883272, SMSa i god tid om tid och plats... Måste hinna hem och slänga på mig kläderna och sen dra till dit ni vill mötas. Slutar 17.30 ordinarie tid, så jag sitter i skolan (sabbatsberg) fram tills smset kommer ;).
Tänk bara på att jag hämta ut hojjen förra tisdagen och jag kör mellis hojj, så ni kommer få det ruskigt tråkigt ^^

EDIT: Hahaa! Jag skojjade bara, såg att det var imorgon, onsdag vi snacka om. Jaja, då slutar jag 14:05, sms när ni vill träffas ;) Jag åker från VH när smset kommer :p

Äh det är inte farten som gör nerlägget. Du kommer väl upp i hastighetsbegränsningarna då är det inga prob.

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
hmm jobbet håller mig hårt .. är de nån som är vid frescato strax före 18 så hinner jag dit .. annars tar jag en repa norr om åkersberga om nån vill haka på. 70 vägar hålls på priolistan när jag åker

ahils

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
hmm jobbet håller mig hårt .. är de nån som är vid frescato strax före 18 så hinner jag dit .. annars tar jag en repa norr om åkersberga om nån vill haka på. 70 vägar hålls på priolistan när jag åker

ahils

Tja jag och Sv henke ska ta en tur idag vi kommer troligen köra norr om stan planerar att starta vid typ 17:30 slå en pling om du vill köra pm:ar

//Dafe

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
Det har blivit lite tjall på tråden )P

idag kommer jag köra söder om stan,
imorgon kommer de bli en tur norr om stan ..

ni som kör till jobbet
varning för halka fredag morgon.. prognosen säger 0 grader på morgonen
undrar om de finns dubbat till min donna.. hade rivit rätt gött :yoparty

Tja jag och Sv henke ska ta en tur idag vi kommer troligen köra norr om stan planerar att starta vid typ 17:30 slå en pling om du vill köra pm:ar

//Dafe

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

//Dafe

Jag, paradox, brunte force ska mötas 16.00 på skogis. Bara att hänga på!

Verkar som om många kommer loss till ca 17.30. Mötas Upplands Väsby mcdonald då? Verkar det som en bra plan?

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10

Verkar som om många kommer loss till ca 17.30. Mötas Upplands Väsby mcdonald då? Verkar det som en bra plan?

Strålande 17:30 it is, ses på Donken
//Dafe

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Kanske dyker upp på donken i väsby men kommer inte hinna vara där fören runt 17.45 - 18.00 i så fall om jag nu kommer så får se om det är nån där då! :)

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

Vi kommer ses som sagt 16.00 Skogis och så kör vi via Gustavsberg, vaxholm, vallentuna, Väsby så ses vi i Väsby sen. Glöm inte ljust visir ;)

En liten varning till de som skall köra Gustavsbergsvägen (274 tror jag den heter); VV har lagt ut rullgrus så ta det försiktigt!!! Jag tappade fästet ett par gånger idag...

magnus-08

La Famiglia Aprilia Svezia
Gick med
23 Sep 2009
Hoj
Aprilia, Tuono
Vi kommer ses som sagt 16.00 Skogis och så kör vi via Gustavsberg, vaxholm, vallentuna, Väsby så ses vi i Väsby sen. Glöm inte ljust visir ;)

En liten varning till de som skall köra Gustavsbergsvägen (274 tror jag den heter); VV har lagt ut rullgrus så ta det försiktigt!!! Jag tappade fästet ett par gånger idag...

HALLOJ!
Ny på SH=)
Kan man haka på om man hinner?
Kul att träffa nytt roligt folk!!

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tack för idag kul att träffas synd bara att det blev så dyrt för mig :huvet

//Dafe (Martin)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Ja vilken jefla kväll det blev... Inte nog med att jag lura ut Pippi o gänget på omvägar (men tanken var god) så börja det regna 2-3 mil hemifrån och när jag kommer hem visar det sig att bilen är helt strömlös och inga starkablar... Smhi utlova 1+ imorgon bitti så det känns inte direkt som någon toppenidé att ta hojen då med tanke på regnet nu.

Men men trevligt folk, synd på vurpan men tyckte det var kul att se allas snabba reaktioner och utställning av hojarna runtom med blinkers/varningsblinkers på :tummenupp

Bifogat

• vurpa1.jpg
    vurpa1.jpg
    85.3 KB · Visningar: 68
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring