F.Y.I: Vägen förbi Ekskogen och Frösunda är en lång sandlåda, inge kul alltså.
Yes I know Kör där 2 ggr/dag.
Mycket trevlig tur idag. Tack för den.
//TG
Varför envisas vi med att köra den vägen då? Körde själv via Södertjära (Söderkära?) igår, jättefin väg. Det blir ju någon extra mil också.
Fast det kanske är "fika-maffian" som ska åka idag?
21,5 mil sluta trippen på. najs att köra lite nya vägar. tack å bock du med gula hojen som körde först och hade 3 hojar efter dig =)
Ser att du kom hem utan soppatorsk
Tack för dagens insats, lika trevlig som vanligt att köra med dig lilla gubben ;-)
21,5 mil sluta trippen på. najs att köra lite nya vägar. tack å bock du med gula hojen som körde först och hade 3 hojar efter dig =)
Jag blir bara ledsen när jag läser! Trodde att respekt var något som vi hojåkare hade gemensamt med tydligen inte!
Vad exakt syftar du på? Respekt är väl något ömsesidigt? Jag respekterar de som vill åka kortege och ni som ville åka kortege måste respektera att vi ville åka en vanlig tur. Jag valde annan samlingsplats av respekt för er i kortegen och vi stod kvar i Gottröra länge för att inte köra ifatt er och störa kortegen.
Detta är väl inget att lägga ner mer energi på mer eller bli ovänner för?
Fattar inte heller. vi körde ju inte ens om kortegen lixom???
Det var ju jätte bra att vi höll oss åt olika håll...
Men att det ens ska tjafsas om det och att ge "bad comment" för att jag trodde att vi hojåkare hade respekt gemensamt är ju märkligt... Hur tänkte ni då? Att vi inte borde/visar varandra respekt...???
Det var ju jätte bra att vi höll oss åt olika håll...
Men att det ens ska tjafsas om det och att ge "bad comment" för att jag trodde att vi hojåkare hade respekt gemensamt är ju märkligt... Hur tänkte ni då? Att vi inte borde/visar varandra respekt...???
Jo jag tror att ditt inlägg uppfattades som om du såg ner på oss som ville ut och köra "vanlig" onsdagsrunda?
Men nu glömmer vi det här tycker jag
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |