Onsdagsvälsignelse

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Framöver kommer jag nu som sann kristen att skänka er alla en stnd av andakt med en förbön. Det hela tar sig form ur bibelcitat. Ett nytt för varje onsdag.De kan vara smått modifierade,men i det stora hela intakta.

nummer 1 gällande 26/4

Sedan kom man till honom med Radicalriders, för att han skulle lägga händerna på dem och be. Lärjungarna visade bort dem, men Jesus sade: " Låt radicalriders vara, och hindra dem inte från att komma till mig! Himmelriket tillhör sådana som de."

Matteusevangeliet 19:13-14

:yoparty

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
R1 racer skrev:
2110043 Tänk om där är nån muslimer bland oss....det är ju så vanligt nu :rofl :rofl
Glöm då inte att ta med koranen :rolleyes:
Talibaner undanbedes....de ska inte köra bakom mig....för vad jag förstår föredrar de att skjuta ner en bakifrån..... :D

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
Von Vettet skrev:
2109963 Framöver kommer jag nu som sann kristen att skänka er alla en stnd av andakt med en förbön. Det hela tar sig form ur bibelcitat. Ett nytt för varje onsdag.De kan vara smått modifierade,men i det stora hela intakta.

nummer 1 gällande 26/4

Sedan kom man till honom med Radicalriders, för att han skulle lägga händerna på dem och be. Lärjungarna visade bort dem, men Jesus sade: " Låt radicalriders vara, och hindra dem inte från att komma till mig! Himmelriket tillhör sådana som de."

Matteusevangeliet 19:13-14

:yoparty

Hmmm...har nya domänen med det kristna budskapet att göra? "Taking the gospel to the extreme" :D
http://www.radicalriders.com/About_Us.shtml

yoohan

Team Manwhore
Gick med
25 Feb 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1
Åhhh, snälla, detta är mitt ämne... låt mig fylla på lite...

3:e Mose 18:19 Du ska inte komma vid en kvinna och blotta hennes blygd, när hon är oren under sin månadsrening.

3:e Mose 18:20 Med din nästas hustru skall du inte beblanda dig, så att du genom henne blir oren.

3:e Mose 18:22 Du ska inte ligga hos en man som man ligger hos en kvinna. Det är en styggelse.

3:e Mose 18:29 Ty var och en som gör någon av alla dessa styggelser skall utrotas ur sitt folk, ja, var och en som gör sådant.

VonVettet, säg mig min frälsare, har du någon gång blottat din blygd? Har du blottat flygtrumpeten och fört den till en kvinnas blyggd under hennes reningsperiod?

Jaja, *hytter med fingret* Detta handlar inte om ett indraget körtkort eller ordningsböter, nänä, vi snackar om att blodutgjutelse vidlåter dig, och att du skola straffas med döden, och om jag inte har fel för mig, så står det något lite längre fram i kapitlet att det innefattar stenar... Vore inte stortorget en ärorik plats för dig gubben? :D

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras