Tummen?
Jag har ont i båda handlederna, speciellt runt knölarna på "bortsidan" närmast underarmen. Vilket inte är så konstigt eftersom jag hänger med överkroppen på händerna i en onaturlig vinkel på min @£$#¤% sporthoj som jag säljer nästa år för jag orkar fan inte med längre.
Jag är helt fucking trasig i händerna. Karpaltunnelsyndrom, vita fingrar, inflammationer i bursorna, AIDS i pekfingret, ebola i tummen.
Värst är det i högerhanden, för eftersom jag gasar med den så måste jag sitta och finlira. Vänstran kan jag i alla fall bara grabba tag med.
Och när jag skjutsar så är det förstås så listigt uttänkt att passageraren inte får grepp om tanken, så hur man än gör så får jag deras tyngd i ryggen och måste slita tag så det sprakar i senorna i handlederna vid hård inbromsning.
Det är litet mysko. Denna aerodynamiska ostbåge-ställning kanske höjer toppfarten en hel kilometer i timmen, men jag tycker att det har en negativ inverkan på styrförmågan. Det verkar inte ändamålsenligt att man skall tynga så dant påstyret när man behöver en varlig hand i kurvor och nerlägg. Skall jag kasta hojen mellan kurvor måste jag avlasta styret för att inte köra mutter, vilket betyder att jag måste sitta och dra upp mig med ryggen. Är det riktigt bra det?
Jag har ont i båda handlederna, speciellt runt knölarna på "bortsidan" närmast underarmen. Vilket inte är så konstigt eftersom jag hänger med överkroppen på händerna i en onaturlig vinkel på min @£$#¤% sporthoj som jag säljer nästa år för jag orkar fan inte med längre.
Jag är helt fucking trasig i händerna. Karpaltunnelsyndrom, vita fingrar, inflammationer i bursorna, AIDS i pekfingret, ebola i tummen.
Värst är det i högerhanden, för eftersom jag gasar med den så måste jag sitta och finlira. Vänstran kan jag i alla fall bara grabba tag med.
Och när jag skjutsar så är det förstås så listigt uttänkt att passageraren inte får grepp om tanken, så hur man än gör så får jag deras tyngd i ryggen och måste slita tag så det sprakar i senorna i handlederna vid hård inbromsning.
Det är litet mysko. Denna aerodynamiska ostbåge-ställning kanske höjer toppfarten en hel kilometer i timmen, men jag tycker att det har en negativ inverkan på styrförmågan. Det verkar inte ändamålsenligt att man skall tynga så dant påstyret när man behöver en varlig hand i kurvor och nerlägg. Skall jag kasta hojen mellan kurvor måste jag avlasta styret för att inte köra mutter, vilket betyder att jag måste sitta och dra upp mig med ryggen. Är det riktigt bra det?