Ont i ryggen

Big_D

Ny medlem
Gick med
7 May 2004
Ort
karlstad
Hoj
ZX6R
Ah har så ont i ryggen så jag knappt kan röra mig inte fan orkar jag jobba heller vart te doktorn som inte tror mig utan tror att jag vill ha sjukskrivning vart ska man vända sig nu då känns inte bra alls i ryggen och jag vill gå å jobba blir galen här hemma
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Hälsocentrum på Karolinen. Kiropraktor som heter Börje nånting. Alla jag känner som varit dit med något akut har blivit skitnöjda, men se upp om du fastnar i flera månader. Det är lätt hänt att bli permanent kund hos kiropraktorer... Men hade jag fått ryggskott så hade jag ringt dit.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Ah har så ont i ryggen så jag knappt kan röra mig inte fan orkar jag jobba heller vart te doktorn som inte tror mig utan tror att jag vill ha sjukskrivning vart ska man vända sig nu då känns inte bra alls i ryggen och jag vill gå å jobba blir galen här hemma

Eller så söker du upp någon som kör medicinsk laser och provar det :) kan va värt det. Kolla katalogen!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Yes boss..det är den sista jag menar :) Den KAN ha effekt på ditt ryggskott. Jag har lindrat ryggskott på minst en person hittills (har inte haft lasern så länge heller :p)

Menar bara att det är ett SNABBT, relativt billigt och effektivt sätt OM det funkar för dig. Funkar inte för alla! Kanske värt att kolla menar jag bara...kolla runt på google så finns det en hel del om just denna laserform.
 

Big_D

Ny medlem
Gick med
7 May 2004
Ort
karlstad
Hoj
ZX6R
ok kiropraktorn jag var hos var väldigt försiktig gjorde inga värre grejer trodde inte det var ryggskott heller det känns som något är trasigt smärtan kom när jag var i trysil och åkte snowboard i lördags bara small till åsså ramla jag ihop i en hög jefla tjat från min sida men vafan när man inte får hjälp på sjukan va ska man göra då
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
ok kiropraktorn jag var hos var väldigt försiktig gjorde inga värre grejer trodde inte det var ryggskott heller det känns som något är trasigt smärtan kom när jag var i trysil och åkte snowboard i lördags bara small till åsså ramla jag ihop i en hög jefla tjat från min sida men vafan när man inte får hjälp på sjukan va ska man göra då

Kanske är en muskelbristning? Spräckte något i korsryggen en gång och det tog månader innan jag blev folk igen.
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Big_D skrev:
..när man inte får hjälp på sjukan va ska man göra då
Vara envis, stå på sig och prova flera olika läkare. Man måste vara frisk för att orka vara sjuk. Mig tog det mer än tre år innan jag fick komma på rehab för min nackskada, och då har jag sökt både här och var. :gnissla
 

Kia

Guest
Blir så upprörd och arg när jag hör om läkare som inte tror på vad deras patienter säger...

Men varför har det blivit så?? Joo för att alla dessa slöa latmaskar som älskar att gå sjukskrivna och kosta samhället en massa pengar har ljugit och fuskat sig till intyg från läkare. Läkare som i sin tur sen fått skit från försäkringskassan för att de är för snabba med att sjukskriva folk. Klart som fan att läkarna blir rädda för att tro på de som sen talar sanning. Precis så här blir det när man absolut måste fuska och ljuga, det drabbar alla i slutändan.

Hoppas iaf att du känner dig bättre i ryggen och har fått nån hjälp. :pannkyss
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top