Bra försök!DP #70 skrev:2489402Det svarta på AKOs kuts är rester från mitt framdäck...![]()
Det blev lite trångt i chikanen när jag försökte bromsa mig förbi honom.
finns en läcker bild på det hela här:http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=136328DP #70 skrev:2489402Det svarta på AKOs kuts är rester från mitt framdäck...![]()
Det blev lite trångt i chikanen när jag försökte bromsa mig förbi honom.
Ymmot skrev:2489927Men var fasiken gömmer han sig på bild två![]()
Ymmot skrev:2489927Men var fasiken gömmer han sig på bild två![]()
Nä. Kom tvåa i racet!magnus_moss skrev:2490127Klotade alltså... eller![]()
HanneZ skrev:2490792Haha, det ser riktigt fult ut på första bilden när nr 70 ser ut att lulla omkring på ett uppvärmningsvarv medan nr 6 är precis brevid och har fullt nedlägg.
Kihlanders Aprilia är inte att jämföra i kostnad som Mårtenssons och Cajbacks. Att DP kan kräma ur TZ:an bra och med den budgeten är imponerande.bean305 skrev:2491274Du klämde ur det göttaste ur TZ:an när du körde, det såg riktigt gött ut. Kul att se att det går att köra även om man inte har en Aprilia med en prislapp jämförbar med ett mindre lands BNP
.
Gustav O skrev:2491437Kihlanders Aprilia är inte att jämföra i kostnad som Mårtenssons och Cajbacks. Att DP kan kräma ur TZ:an bra och med den budgeten är imponerande.
Absolut, det var mer en detalj att alla Aprilior i startfältet inte är svindyra hojar för flera hundratusen, finns flera Hondor som lagts ner mer pengar på än AKos RSW. Variationen är kul.bean305 skrev:2491659Jag kan uttrycka det såhär; trevligt att se att det går att prestera med olika maskiner priskillnader till trots.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |