R-1000
Live for nothing or die for something
Mörkhyade tjejer har för stora rumpor
En riktig mörkhyad tjej ser ut som nån av systrarna Williams frågan är om du har den äkta varanInte min.
En riktig mörkhyad tjej ser ut som nån av systrarna Williams frågan är om du har den äkta varan
Har aldrig sett någon enögd dvärg på mc heller här hemma på vägarna.
Som en kompis sa en gång: "det där är inte en bakdel, det är en världsdel"Mörkhyade tjejer har för stora rumpor
Bor du under en sten i skogen eller!? Här i storstan kör det runt enögda mörkhyade dvärgkvinnor i parti och minut.
Bor du under en sten i skogen eller!? Här i storstan kör det runt enögda mörkhyade dvärgkvinnor i parti och minut.
För övrigt borde begreppet rasism ha förpassats till historien sedan det vetenskapligt fastlogs att alla nu levande människor tillhör samma ras, samma art, samma allt. Det var annorlunda förr, för sisådär sjutti tusen år sen. Då fanns det Neanderthalare hit och Cro Magnonare dit, som var olika raser av människor på riktigt. Det hindrade dem ändå inte från att pippa friskt med varandra, varför vi innehåller lite av de förra ännu idag...
Undrar förresten om Neanderthalare hyste främlingsfientliga åsikter mot andra...Neanderthalare?
Nu vill jag inte på något vis associera mig med de något främlingsfientligt luktande inläggen i denna tråd men för vetenskapen så vill jag påpeka att inget sådant har fastställts. Det är lätt för var och en att se hur en någorlunda utbildad människa kan med väl över 50% precision approximera individers ursprung endast baserat på utseende. Så vi behöver mycket mer mixande i genpoolen fortfarande för att påstå att människan inte har grupper av människor med mer gemensamma gener än andra grupper, vilket är allt ras eller om du vill etnicitet är.
Ang. TS fråga så finns det många anledningar, "from the top of my head" så som många poängterat är tjejer och hojar redan ett undantag vidare är mörkhyade människor ytterligare ett undantag sedan på allt det finns det micro effekter så som kultur, vänskapskretsar, kostnader (hoj åkande är en större % av gemene utrikesfödd än inrikesfödd inkomst) etc..
Jag tycker detta är väldigt självklart, så vad tror TS själv? Undrar nog om det finns ett rasistiskt motiv bakom tråden..
Huvet på spikeninse att idioter finns överallt.
? Undrar nog om det finns ett rasistiskt motiv bakom tråden..
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|