Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Mattias, du kan få låna min MC
valmers skrev:2355935:skadeglad
Triggerhappy skrev:2355991Mattias, du kan få låna min MC
Gottis skrev:2356395Payback time
Mattias dom du ska Highsida så måste du byta hoj
och AFFE fram med Brudarna nu
Bikerbitch skrev:2356858Mattias, du är ju sjuuuukt bra! Blir imponerad över din kämparglöd, trots vurpor fixar du hojarna snabbt (om än med lite hjälp) som den värsta Mcgyver!
Hoppas du inte gjorde dig illa när du trilla!
Mattias skrev:2357317Jag har fått några av mina verk publicerade i Aktuell Rapport, men det ger inte de feta stålarna jag behöver.
Åhfan, du som kör så bra. Vem är den lyckliga köparen?Mattias skrev:2357219Nej, jag är faktiskt jätteusel. Min kämpaglöd har falnat för länge sen, nu är det paniken som tagit över.
Jag gjorde mig inte illa annat än i plånboken.
För övrigt blir jag aprilialös imorgon. Ett tungt ok lyfts från mina axlar. Nu ger jag upp, jag har fått nog. Nu blir det modelljärnväg och frimärkssamling istället.
Bikerbitch skrev:2357452Åhfan, du som kör så bra. Vem är den lyckliga köparen?
Skönt att du insåg din begränsning i tid, man vinner inga race i sandfållan.Mattias skrev:2357524Körde jag bra skulle jag inte behöva skriva såna här trådar.
Köparen är en man som kör classic till vardags. Om han kommer att bli särskilt lycklig återstår att se. Jag har upplevt himmel och helvete med den där kvasiitalienska mopeden. Fast det var mest roligt.
Mattias skrev:2357524Sen fotograferade jag mer tjejer och sen skulle alla åka och äta. Jag hittar inte så bra, så jag fick en guide i form av Zeal och hans magiska röda Mazda. Vi åkte iväg, och på vägen satt jag och skickade SMS till skitsege så han skulle få lite vatten på sin kvarn angående min nya status som kraschkung. När jag tittade upp så var alla motorcyklar och den röda mazdan borta. T
Det där var bra för mitt självförtroende.TomK skrev:2356058
Glöm inte att det är manligt att tappa framhjulet - det är ett tecken på att det går fort. Gasa sig omkull kan vilken novis som helst
Det finns ju fler tidningar så skicka historierna igen. Det borde funka.Mattias skrev:2357317Jag har fått några av mina verk publicerade i Aktuell Rapport, men det ger inte de feta stålarna jag behöver.
zeal skrev:2357548den där mazdan är mer magisk än vad man kunde ha hoppats på..
inte bara att den trollar bort en stor vit van..
den lyckas även trolla bort sig själv, simsalabim så är det någon som norpat den idag på jobbet i upplandsväsby!!
så får någon syn på en magisk mazda som ser suspekt ut (som på bilden) så pm:a eller ring mig!
Regnummer NYN 015. Röd Mazda 323 -88
Står "Fideli" bakpå gjort av en gardinstång där det brukar stå mazda.
såå... ut o leta
/z
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |