Starstriker
Som man googlar får man svar
Läste idag att Mooona vill höja A-kassan och samtidigt skapa 150000 nya jobb.
Fattar inte riktigt hur hon får ihop det.......
Akassa-medarbetare kanske
Javadådå?
Jag vill höja A-kassan och skapa 18 miljoner jobb.
Kan du inte fixa så att alla får kassa istället och skita i jobben?
De blir ju överflödiga då.
Jag kan inte fixa någonting.
Men vill, det vill jag.
Du kan väl kandidera till partiledare för såssarna?
Du skulle säkert göra ett bättre jobb än Moona.
Varför skiljer det så lite mellan att åka modern disel och bensinare? Dubbelmoral är vad det är.GRATIS SKYGGLAPPAR! HÄR VARE GRATIS SKYGGLAPPAR!
Nämen oj, alla här hade redan...
Vet att jag kommer få skit för det här, men jag blir lite småsur när alla visar sån fenomenal oförmåga att se saker utifrån ett annat perspektiv än sitt eget!
Hur kan någon på detta forum ha undgått att förstå vilken ofantligt ineffektiv och bränsletörstig fordonspark vi har?
Bränsleskatten är ett av få sätt staten har att påverka Sveriges konsumtionsmönster med avseende på både fordon och bränsle, därför är det helt i sin ordning att höja bränsleskatten!
Visst kan man lyssna på den gnällande pöbeln som bara bryr sej om sej själva och kräver få kunna tanka billigt så de kan fortsätta brassa helvet, men det vore direkt oansvarigt och populistiskt.
Ja, jag är FÖR en höjd bränsleskatt!
Ge du bort dina skygglappar, så kommer du kanske inse att höjd bränsleskatt bevisligen inte minskar bränsleåtgången i någon större omfattning. Vad uppnår man då?GRATIS SKYGGLAPPAR! HÄR VARE GRATIS SKYGGLAPPAR!
Vet att jag kommer få skit för det här, men jag blir lite småsur när alla visar sån fenomenal oförmåga att se saker utifrån ett annat perspektiv än sitt eget!
Hur kan någon på detta forum ha undgått att förstå vilken ofantligt ineffektiv och bränsletörstig fordonspark vi har?
Bränsleskatten är ett av få sätt staten har att påverka Sveriges konsumtionsmönster med avseende på både fordon och bränsle, därför är det helt i sin ordning att höja bränsleskatten!
Visst kan man lyssna på den gnällande pöbeln som bara bryr sej om sej själva och kräver få kunna tanka billigt så de kan fortsätta brassa helvet, men det vore direkt oansvarigt och populistiskt.
åij åij åij.Jag talade nyss med min tjej och hon sa lite överraskande att hon skulle rösta blått! Sen kläckte hon ur sig att det var enbart egoistiskt, men det håller jag inte alls med om.
Skönt att man inte är ihop med en sosse längre
GRATIS SKYGGLAPPAR! HÄR VARE GRATIS SKYGGLAPPAR!
Kommer inte rösta åt vänstra packet iallafall eller om jag ska rösta alls.Hur tänker dom egentligen att folk ska ha råd att klara sig som inte bor i storstäder???
vad kommer inte soppan att börja kosta nästa högkonjuktur när oljan kommit upp i tidigare rekordnivåer?Finns många barnfamiljer med små marginaler.Förstår samtidigt inte varför sverige ska vara så jävla duktiga och i framkant på allting.
Även om vi ställde bort bilarna skulle det knappt göra nån skillnad alls globalt då vi är ett så litet land.
Det där med kilometerskatten på tung trafik kommer ju även göra att frakter blir dyrare och allting går upp i pris. Åkarna har redan små marginaler och det lär inte främja arbetsmarknaden heller.
Och sen det där med att höjja a-kassan.Börjar man få 950:- per dag för att gå hemma så ska jag då fan inte jobba 8 timmar per dag för nån tusenlapp extra då man har gott om tid att kunna få in dom extra pengarna på andra sätt när man är ledig 24/7. Det ska löna sig att arbeta
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|