Ordningen är återställd!

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Ja, då var man med hoj igen!

Jag smygläste en del på forumet för några år sedan då jag köpte min första hoj, en kawa gpz 500s -92. Det var det värsta jag hade råd att försäkra på den tiden. Jag tror det var ungefär samtidigt som swedie flyttade till USA och kraschade sin R1, eller kommer jag ihåg fel nu?! :confused:

Hursomhelst, förra våren vart min bil stulen och jag pendlade med bågen till jobbet hela sommaren (7 mil tor) i regn, blåst, snö och frost. När så vintern kom var jag så jävla trött på eländet så jag sålde hojen, tog försäkringspengarna för bilen och drog till asien och USA över vintern. När jag nu kom hem och såg alla hojar som brände förbi mig på vägen insåg jag naturligtvis att ett liv utan hoj är som ett liv utan mat, vatten, öl och sex. Eftersom jag dessutom hunnit fylla 24 (och snart 25, huu!) så har det hänt en del saker på försäkringsfronten och jag har nu plötsligt råd med roligare hojar. Därför införskaffade jag i tisdags en kawa zx6r -00 och ordningen är därmed återställd! :fyllisar

Vi ses på vägarna i sommar!

/Linus

Last edited:

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Välkommen
Du inspirerar, blev och sugen på nyare "riktig" hoj nu (igen)
/D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...