Oreggade kan skriva i gästboken

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
duckie, har du fått skumma förslag av intim karaktär eller vad är det frågan om?:va är det verkligen så farligt att icke inloggat folk kan skriva i gästboken och dylikt?:va

Hur bra är det att vilken idiot som helst kan skriva runt på forumet, utan att vi användare ska kunna ställa personen till svars om de gör dumma grejer?

Grejen är ju att du inte har ett namn, en person att referera till, utan bara ett inlägg. Jag vill inte ha det så & tror inte heller att det är meningen att det ska vara så. Det är en säkert en miss någonstans i systemet.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hur bra är det att vilken idiot som helst kan skriva runt på forumet, utan att vi användare ska kunna ställa personen till svars om de gör dumma grejer?

Grejen är ju att du inte har ett namn, en person att referera till, utan bara ett inlägg. Jag vill inte ha det så & tror inte heller att det är meningen att det ska vara så. Det är en säkert en miss någonstans i systemet.

Det här är ju toppen, jag kan bli jettepoppilär! Jag loggar ut mig och sedan skriver jag incognito en massa amorösa hyllningar i min egen GB :Rockbanan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

på forumet var det väl ändå inte? inte i forumdelen iallafall, bara gästboklen om jag har fattat det rätt. och visst, missar ska väl rättas till. menade bara att det kanske känns lite väl paranoidt att tycka att "hjääälp, heeemskt! någon kan skriva i min gästbok utan att jag vet vem det är!!!":) jag förstår oron om det är så att någon varit dum mot personen i fråga och lämnat elaka meddelanden men om det bara är en principsak tyckte jag själv åtminstone att det inte var så farligt:) jag vilar min väska.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det här är ju toppen, jag kan bli jettepoppilär! Jag loggar ut mig och sedan skriver jag incognito en massa amorösa hyllningar i min egen GB :Rockbanan

Kan man sen påvisa multipla personligheter, går det ju alldeles utmärkt att bli polyamorös på alla håll och kanter dessutom!

Rena julafton, ungkarl som man är.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....

Om jag skriver något märkligt då? Vad kan du referera till då? Tror ändå inte Swedie lämnar ut uppgifter om folk för då skulle Furstenhof varit och hälsat på halva forumet vid det här laget...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Men gud vad det ska jiddras. Om jag, Ducki eller någon annan inte vill ha inlägg med konstiga länkar i vår gb, som kan leda till virus eller vad som helst, så är det väl vår sak. Att det alltid ska måsta käftas om man tycker till om något.
Å kom fan inte sen å säg att:- Du behöver väl inte öppna dem osv.

Det här är kanske bara början till något som kryper längre in forumet. Jag tror inte att det är meningen att oreggade ska kunna skriva och jag hoppas att det åtgärdas.

Det finns en anledning till varför folk på sina hemsidor/forum har som krav att du antingen skall regga dej, eller skriva ett "lösen" för att kunna skriva i GB´s & dylikt.

Nu blev jag förbannad också :mad:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
What the duck, det måste vara ordning och reda!
I annat fall kan man väl få skriva inlägg på forumet som anonym användare?
Nu blir jag OCKSÅ förbannad.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Förstår inte vad du menar.
Jag är ju inloggad.
Vad hjälper det?

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Själv kan jag inte skriv överhuvudtaget fast jag är inreggad :va :gnissla

noob

Användare
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
TL IOOO R - OO
Detta tycker jag inte om.

En oregistrerad besökare på sh.com kan alltså skriva hej vilt i medlemmars gästböcker - helt anonymt.

Ska det vara så, eller har det blivit en miss?

Ja, vafan. fick spam ja me av 'anonymous'.

/N

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...