Kalla mig gärna dum och nojjig, men även en hoj med haldan originallack till rätt pris går före omlackat alla dar i veckan.. Känns ärligare på nått sätt..
Kommer bli Snyggt...Jag tycker inte det spelar någon roll om hojjen är omlackad. Har man lite ögon och känsla för mc så ser eller känner man om en hoj inte är reko,,typ remsne . skeva hjul osv,,Haha många åsikter som jag trodde
Lite tråkigt är ju att många tycker att det är viktigt med ''originallack'' när de ska köpa hoj, de är ju inte direkt skitsvårt att blåsa en tappad hoj i originalfärg och smeta på orginalklibbor från ebay sedan hävda att den är i ''mint'' condition. Anyway typ så här kommer den se ut
View attachment 357170
Jag tycker nog tvärtom, en hoj med halvdan originallack känns ju i mina ögon ''sunkigare'' än en men ny fräsch lack. Som köpare vill jag ju se att säljaren skött om grejerna och helst är en manisk putsbög Sen kan man givetvis spekulera i varför folk lackar om hojarna, men är det pga en duktig klotning så märks det ju oftast på andra delar av hojen.
Men va fan alla vet vi ju att sporthojar går inte oftast så snällt!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|