Orkar inte längre -- brudar

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
MullerTiller -- nyss hemkommen från Nordslingan
R2 skrev:
kul
men det saknas frågor.
"ange det fem senaste anledningarna till att du gjort slut"
ett poäng får ju räknas som godkänt.

Satt och funderade på det också. Jag tror inte de skulle delge den informationen sådär utan vidare, det är det som är problemet. Men ju mer jag tänker på det ju nyttigare skulle det vara att veta varför de gjort slut. Kan ju ge en hel del värdefull insikt (om man fortfarande är intresserad när man vet dvs.).
:va

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Chrille skrev:
Det vet du redan:
- Jag behövde vara själv...
- Det är ingen annan...
- Det är inte dig det är fel på, det är mig...
- Vi pratar inte med varandra...
- Jag vet inte vad jag vill...

Det behöver väl inte upp på pappret? Tänk om man EN ENDA gång fick höra om en kille vars tjej hade dumpat honom med orden " Jag har tröttnat på dig". Det är ju sanningen.

:Bugar Vad ska jag säga. Man blir tårögd. Du har uppenbarligen insikt i massor. Du har lyckats lista varenda en av dem också vilket är otroligt imponerande måste jag säga. Att de sedan betyder nåt i stil med:

Hon säger:
Jag behövde vara själv
Hon menar:
Jag behöver vara själv... med "Roy" som jag träffade i fredags när du var hemma och sov för han är mer spännande än du (för att vi varit ihop i mer än två månader nu).

Hon säger:
Det är ingen annan...
Hon menar:
Det är flera andra.

Nja, den var väl kanske lite överdriven. Vill inte få samtliga damer på sporthoj på mig. Måste hitta tangenten man kan ta bort bokstäver med. Uppe till höger nånstans var det nån som sa.

Hon säger:
Det är inte dig det är fel på, det är mig...
Att man ens går på den egentligen. Tjena. Här får vi nästan klandra oss själva för att vi inte ifrågasätter vidare (och mer utförlig) information. :va

Hon säger:
Vi pratar inte med varandra
Kanske den mest klassiska av alla i listan!

Hon säger:
Jag vet inte vad jag vill...
Här finns bara ett svar: Vem vet det om man ser 10 år fram i tiden. Antingen stämmer det nu, och då kör man på. Eller så stämmer det inte (nu), och då lägger man ner det. :huvet

Jag bara ber till den store sporthojsåkande allsmäktige skinnställsprydde herren som sitter där uppe på sin uber-trimmade fläsk-TL1000R (blå/vit lack för övrigt), att den här gången inte kommer sluta med någon kommentar i "döds-listan" (bra namn va?). Verkligen verkligen. För nu har jag börjat trilla dig ordentligt och hon är verkligen suuuuuper härlig. Klyscha kommer många säga. "Fuck you all" blir mitt svar. Har aldrig träffat på en sån här underbar pingla förr. Och jag kan alltid påvisa det. Hon diggar min humor.

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
MrMunson skrev:
:Bugar Vad ska jag säga. .....

Jag har funderat länge över det här och har försökt klura ut var alla dessa existentielldynga-klyschor kommer ifrån och med tre systrar har jag kunnat åskåda denna arts beteende under längre tidsperioder. Genom att systematiskt utesluta faktorer har jag försökt jobba mig fram till en gemensam nämnare.

Ett tag trodde jag verkligen att jag var något på spåren i form av "Min Häst" men när jag blev äldre insåg jag att inte alla tjejer gillade hästar och mitt sökande tog återigen fart.

Efter många års ihärdigt sökande fann jag sanningen - "Vecko Revyn"!!
Denna oändliga oas av fördummande dynga fanns överallt när vi 70-talister var i tonåren. Bland alla sminktips och ytliga klädreportage fanns även en del filosofiska funderingar som "Kan jag köpa billig mascara", "Är det farligt att använda smör som glidmedel" och "Hur dumpar man en kille utan att det blir bråk"?

Tar man sen den här tanken ett steg längre och applicerar den på dagens fjortisar så blir framtiden ett läskigt ställe. Dagens fjortisar lever på godis och dokusåpor! Dom kommer alla bli en hord odrägliga bimbos som gör precis vad som helst för att få uppmärksamhet!!!
Gud hjälpe oss om fem år när den stora massan blivit myndig och får lov att beställa sin första plastik-operation. Hoppas jag får starr....

Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Chrille skrev:
Jag har funderat länge över det här och har försökt klura ut var alla dessa existentielldynga-klyschor kommer ifrån och med tre systrar har jag kunnat åskåda denna arts beteende under längre tidsperioder. Genom att systematiskt utesluta faktorer har jag försökt jobba mig fram till en gemensam nämnare.

Ett tag trodde jag verkligen att jag var något på spåren i form av "Min Häst" men när jag blev äldre insåg jag att inte alla tjejer gillade hästar och mitt sökande tog återigen fart.

Efter många års ihärdigt sökande fann jag sanningen - "Vecko Revyn"!!
Denna oändliga oas av fördummande dynga fanns överallt när vi 70-talister var i tonåren. Bland alla sminktips och ytliga klädreportage fanns även en del filosofiska funderingar som "Kan jag köpa billig mascara", "Är det farligt att använda smör som glidmedel" och "Hur dumpar man en kille utan att det blir bråk"?

Tar man sen den här tanken ett steg längre och applicerar den på dagens fjortisar så blir framtiden ett läskigt ställe. Dagens fjortisar lever på godis och dokusåpor! Dom kommer alla bli en hord odrägliga bimbos som gör precis vad som helst för att få uppmärksamhet!!!
Gud hjälpe oss om fem år när den stora massan blivit myndig och får lov att beställa sin första plastik-operation. Hoppas jag får starr....

Sök jobb som krönikör på Slitz eller Café... Med ovanstående bidrag och du har jobb direkt

Ben Pool

Kärring
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
Min TRX gick sönder
citat från ovanstående länk (artikel i Expressen)

"Han är otrogen. Det finns inga ursäkter. Ligger han med någon annan betyder det att han inte vill ha dig. Trots alla tårdrypande ursäkter han serverar efteråt. Tro aldrig någonsin att otroheten varit ditt fel."

Stör mig alltid på det.
Att vi killar/män pekas ut som de otrogna svinen, när tjejer/kvinnor är minst lika otrogna som oss.........det visar sig i undersökning efter undersökning :fatta!

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
GuW skrev:
Den hade jag i visitkortsstorlek, det stog något typ, vill du ha sex, skratta högt till svar, annars river du bara tyst kortet i två delar...

Kortet var plastlaminerat och absolut omöjligt att riva av, alla som försökte började skratta....

(Edit) Det var många som försökte.... :(

:rofl Vilken sjukt bra idé!!! Den skulle du mönsterskyddat :tummenupp

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
men när jag blev äldre insåg jag att inte alla tjejer gillade hästar och mitt sökande tog återigen fart.

VADÅ??? :confused:
Jag som trodde jag börjat förstå. :huvet

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
raceman_peps skrev:
Titta! Expressen ligger minsan inte på latsidan i dag...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=300394

Undrar om det blir fler "nydumpad" trådar nu? :)

Tur att vi nu har ett formulär att skicka fram innan....

Oh fy fan vad irriterad jag blev när jag läste den. Ok, här kommer mina spontana kommentarer:

1. Källan. I dagens informationssamhälle får man aldrig glömma källan. Läs aldrig kvällspressen. Vilken dynga. Det råder ju knappast någon nyhetsbrist i världen så jag fattar inte varför de orkar hålla på. Jo föresten, det gör jag. Vi köper skiten. Hade vi inte gjort det hade inte fenomenet Aftonbladet existerat.
  2. Författarna till boken (som för övrigt säkert kommer sälja i miljoner). "Huvudförfattarinnan bakom tv-succén ”Sex and the City”, Liz Tuccillo, 41". Jag orkar inte längre. Liz och henne skruvade psykosvänninor som är sugna på pengar. De har ju ingen verklighetsuppfattning.

Problemet -- för att återknyta lite till Chrilles inlägg -- är att media idag har gått från det de ursprungligen var skapade för, dvs. "ett medium för att höja befolkningens allmänkunskap". När tex. SVT slog upp portarna (nån som minns år?) gjordes det klart och tydligt att de "skall återge verkligheten i samhället och på det viset höja gemene mans (eller kvinnas) insikt och kunskap om samhällsproblem...". Kort och gott. De skulle återge verkligheten. Idag dikterar de den. Och det var här jag tyckte Chrille verkligen satte huvud på spiken i sitt suveräna inlägg ovan i tråden. Rakt, sarkastiskt och insiktsfullt. Café eller Slitz? Varför inte dagens nyheter, eller svenskan, de två enda riktiga (i min mening) medierna vi har idag som återger verkligenheten ur ett objektivt perspektiv (bortsett från lokala ortstidsskrifter).

På tal om mönster. Här kommer ett vågat påstående:

Kvällspressen, med Expressen och Aftonbladet i spetsen -- motverkar aktivt och hängivet könsfrågan i hela Sverige med sin verklighetsflyktiga propaganda!

Undrar om det räcker för att stämma dem ned i konkursspiralens allra djupaste avgrunder. :confused: I vilket fall, låt oss återta alla sunkiga pubar, dansställen, fester och allehanda partnerträffarinrättningar som en enad front som står för att vi är helyllesnubbar. Givetvis plikttroget, med varsitt formulär i handen. Vi ska minsann inte låta oss luras! :tummenupp

Last edited:

Clara

you get no glory if you've got no balls
Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
MrMunson skrev:
:Bugar Vad ska jag säga. Man blir tårögd. Du har uppenbarligen insikt i massor. Du har lyckats lista varenda en av dem också vilket är otroligt imponerande måste jag säga. Att de sedan betyder nåt i stil med:

Hon säger:
Jag behövde vara själv
Hon menar:
Jag behöver vara själv... med "Roy" som jag träffade i fredags när du var hemma och sov för han är mer spännande än du (för att vi varit ihop i mer än två månader nu).

Hon säger:
Det är ingen annan...
Hon menar:
Det är flera andra.

Nja, den var väl kanske lite överdriven. Vill inte få samtliga damer på sporthoj på mig. Måste hitta tangenten man kan ta bort bokstäver med. Uppe till höger nånstans var det nån som sa.

Hon säger:
Det är inte dig det är fel på, det är mig...
Att man ens går på den egentligen. Tjena. Här får vi nästan klandra oss själva för att vi inte ifrågasätter vidare (och mer utförlig) information. :va

Hon säger:
Vi pratar inte med varandra
Kanske den mest klassiska av alla i listan!

Hon säger:
Jag vet inte vad jag vill...
Här finns bara ett svar: Vem vet det om man ser 10 år fram i tiden. Antingen stämmer det nu, och då kör man på. Eller så stämmer det inte (nu), och då lägger man ner det. :huvet

Jag bara ber till den store sporthojsåkande allsmäktige skinnställsprydde herren som sitter där uppe på sin uber-trimmade fläsk-TL1000R (blå/vit lack för övrigt), att den här gången inte kommer sluta med någon kommentar i "döds-listan" (bra namn va?). Verkligen verkligen. För nu har jag börjat trilla dig ordentligt och hon är verkligen suuuuuper härlig. Klyscha kommer många säga. "Fuck you all" blir mitt svar. Har aldrig träffat på en sån här underbar pingla förr. Och jag kan alltid påvisa det. Hon diggar min humor.

vadå, så ni påstår att alla killar säger "jag vill inte ha dig längre, skanky bitch" eller att de verkligen radar upp allt de stört sig på (typ två timmars utläggning)och knäcker tösastackarn totalt? jag tror killar häver ur sig lika mycket klyshor de, man vill ju bara skona den man dumpar en smula. själv vet jag iten för jag har inte blivit dumpad sen i sjuan eller nåt. :yoparty

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
Cornfed skrev:
Glöm inte att kolla om hon har jobb och vänner för guds skull... pallar inte med student brudar som inte har råd med sina egna cigg eller som inte kan släppa iväg en bara för att de inte har kompisar de kan gå ut med själva.... :fatta!

här måste jag få försvara oss arma studenter lite: det som räknas måste väl ändå vara ens ambitioner och ens inställning till pengar. själv läser jag till lärare och har därmed ambitioner och kommer tjäna pengar en vacker dag. tyvärr tjänar man generellt inte så mycket utan en utbildning och då får man vackert vara student ett par år. jag snyltar rätt hårt på min kära sambo just nu, tyvärr, men jag räknar med att kunna återgälda det så snart jag kan och givetvis blir det så att han bjuder mig mer än vice versa etc. men om han inte gjorde det skulle jag aldrig ha råd att gå ut och äta etc. så då skulle vi ju sitta här för jämnan.

cigg behöver jag inte och kompisar har jag. alla studenter är inte kompis-lösa.

för övrigt tycker jag det borde läggas till ett alternativ på "vem betalar"-frågan, som vore typ:
-jag kan gladeligen både bjuda och blir bjuden, men räknar generellt med att betala för mig själv.
jag hade blivit skraj om nån kryssat i att den alltid skulle bjuda (such äcklig charmörslisk som tror jag inte kan ta vara på mig själv, skulle jag tänka, fasst karln säkert bara ville framstå som generös) och å andra sidan låter det lite väl strikt med att var och en alltid måste betala för sig, så att säga. man framstå ju som rätt snål om man kryssar i det alternativet. typ.

i övrigt, fiffigt formulär och lycka till med kärlekslivet.

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Clara skrev:
vadå, så ni påstår att alla killar säger "jag vill inte ha dig längre, skanky bitch" eller att de verkligen radar upp allt de stört sig på (typ två timmars utläggning)och knäcker tösastackarn totalt? jag tror killar häver ur sig lika mycket klyshor de, man vill ju bara skona den man dumpar en smula. själv vet jag iten för jag har inte blivit dumpad sen i sjuan eller nåt. :yoparty

Men det var inte där diskussionen tog sin utgångspunkt. Kvällspressen skriver sällan eller aldrig om hur män behandlar kvinnor mentalt. Däremot skriver de ofta om fysiska övergrepp, vilket de helt riktigt skall göra allmänheten uppmärksam på för det är vidrigt. Jag tvivlar inte en sekund på att det finns rötägg på sidorna av dessa två läger och det har jag aldrig påstått heller. Men när det gäller grabbar är det långt ifrån de uttalade iscensättandena eller de mer eller mindre accepterade lögnerna för att klara sig själv undan lindrigare känslomässigt (utan att ta hänsyn till motparten, dvs. mannen i dispyten). Här går min teori tvärt imot din som hävdar att tjejer gör detta för att skona grabben. Det är mycket lättare för tjejen att dra en klyscha än att bara tala om sanningen direkt. Kanske hårdare fall, men inte lika långt. Förhållanden är inte lätta. Var det lätt skulle det inte vara lika åtrovärt att vara i ett. Men det är generellt alldeles för mycket skitsnack involverat i hela processen. Om inte Sex and the City, kvällspressen och alla dess likar hade spytt ut en massa skit så kanske samhället hade gått mot att bli en lite ärligare, rakare och trevligare plats att hålla till på istället för raka motsatsen som det är nu (ref: Chrilles inlägg ovan). Jag vägrar ge mig in i hela Animal Planet scenariot där man skall bjuda på en öl, inte ringa för tidigt, alltid låta upptagen, verka onåbar, etc etc etc. Då stannar jag hellre i garaget med Muller-Tillern. Tycker man om någon så säger man väl det när man är säker på hur man känner. Vill man prata med vederbörande så ringer man väl. Vill man ta en kväll med grabbarna så är det väl bara att säga till i något sånär god tid innan. Sen kan det givetvis finnas positiva aspekter med att iscensätta saker -- som en helkväll hemma med mat, en flaska vin, en bra film mm., som kullminerar i vild ohämmad älskog eller att man sticker ut hand i hand och maxar bågarna. Eller hur?

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
MrMunson skrev:
Men det var inte där diskussionen tog sin utgångspunkt. Kvällspressen skriver sällan eller aldrig om hur män behandlar kvinnor mentalt. Däremot skriver de ofta om fysiska övergrepp, vilket de helt riktigt skall göra allmänheten uppmärksam på för det är vidrigt. Jag tvivlar inte en sekund på att det finns rötägg på sidorna av dessa två läger och det har jag aldrig påstått heller. Men när det gäller grabbar är det långt ifrån de uttalade iscensättandena eller de mer eller mindre accepterade lögnerna för att klara sig själv undan lindrigare känslomässigt (utan att ta hänsyn till motparten, dvs. mannen i dispyten). Här går min teori tvärt imot din som hävdar att tjejer gör detta för att skona grabben. Det är mycket lättare för tjejen att dra en klyscha än att bara tala om sanningen direkt. Kanske hårdare fall, men inte lika långt. Förhållanden är inte lätta. Var det lätt skulle det inte vara lika åtrovärt att vara i ett. Men det är generellt alldeles för mycket skitsnack involverat i hela processen. Om inte Sex and the City, kvällspressen och alla dess likar hade spytt ut en massa skit så kanske samhället hade gått mot att bli en lite ärligare, rakare och trevligare plats att hålla till på istället för raka motsatsen som det är nu (ref: Chrilles inlägg ovan). Jag vägrar ge mig in i hela Animal Planet scenariot där man skall bjuda på en öl, inte ringa för tidigt, alltid låta upptagen, verka onåbar, etc etc etc. Då stannar jag hellre i garaget med Muller-Tillern. Tycker man om någon så säger man väl det när man är säker på hur man känner. Vill man prata med vederbörande så ringer man väl. Vill man ta en kväll med grabbarna så är det väl bara att säga till i något sånär god tid innan. Sen kan det givetvis finnas positiva aspekter med att iscensätta saker -- som en helkväll hemma med mat, en flaska vin, en bra film mm., som kullminerar i vild ohämmad älskog eller att man sticker ut hand i hand och maxar bågarna. Eller hur?

nej nej, det var inte expressenjiddret jag ifrågasatte. det var detta:

"Det vet du redan:
- Det är ingen annan...

Det behöver väl inte upp på pappret? Tänk om man EN ENDA gång fick höra om en kille vars tjej hade dumpat honom med orden " Jag har tröttnat på dig". Det är ju sanningen."

alltså, jag håller med om att tjejer säger så, men jag tror att även killar säger så. jag tycker kanske inte heller att man SKA göra så, men jag tror folk gör så. vad man bör göra och vad man gör är ju inte alltid synonymt tyvärr. ;)

i övrigt håller jag med dig. jag håller vecko revyn, mitt livs novell, aftonbladet och dylik dynga ansvarig för mycket här i världen. jag har aldrig heller orkat hålla på med såna dära spel,utan har glatt ringt dagen efter och så vidare. vill man ha ett låtsasförhållande där man inte är ärliga mot varandra kan man ju pyssla med sånt, men jag tycker bara det känns ointressant.

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Clara skrev:
nej nej, det var inte expressenjiddret jag ifrågasatte. det var detta:

"Det vet du redan:
- Det är ingen annan...
...

Ok, nu är jag med igen. Det du kommenterade var alltså inte det jag skrev, utan det jag kommenterade i mitt svar till en post ovan. Ok ok...

För övrigt -- skönt att vi är på samma spår när det gäller resonemanget i sin helhet. :tummenupp

Clara

Gick med
17 May 2005
Hoj
Yamaha SRX-6 -89'a
MrMunson skrev:
Ok, nu är jag med igen. Det du kommenterade var alltså inte det jag skrev, utan det jag kommenterade i mitt svar till en post ovan. Ok ok...

För övrigt -- skönt att vi är på samma spår när det gäller resonemanget i sin helhet. :tummenupp

ja precis. jag var kanske lite otydlig med vad jag kommenterade. men nu har vi rett ut det iallafall. :)

för övrigt: jag tycker du borde scanna vad din pingla svarade på formuläret. hade varit kul att läsa vad som var "rätt svar". jag fattar om du/hon inte vill. jag är bara sjukt nyfiken av naturen. :hihi

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Hoj
cbr 600f -97
Mycket intressant läsning här :yoparty

Funderar på o skriva ut en lapp o be killen fylla i...
Spännande o se reaktionen... :hihi

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Hooch (alkoläk), finns dom än alltså, jag trodde dom gjorde en Sha-Boom, dom gick upp på topplistan lika fort som dom försvann under 80talet :D :D :D

Kan du inte fixa en uppdatering till mig med en sista fråga som lyder

"Brukar du använda dessa fraser när du gör slut med en person
- Det är ingen annan...

om du använder någon annan, skriv den här då"

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
jävligt snabb hynda
MrMunson skrev:
Oh fy fan vad irriterad jag blev när jag läste den. Ok, här kommer mina spontana kommentarer:

1. Källan. I dagens informationssamhälle får man aldrig glömma källan. Läs aldrig kvällspressen. Vilken dynga. Det råder ju knappast någon nyhetsbrist i världen så jag fattar inte varför de orkar hålla på. Jo föresten, det gör jag. Vi köper skiten. Hade vi inte gjort det hade inte fenomenet Aftonbladet existerat.
  2. Författarna till boken (som för övrigt säkert kommer sälja i miljoner). "Huvudförfattarinnan bakom tv-succén ”Sex and the City”, Liz Tuccillo, 41". Jag orkar inte längre. Liz och henne skruvade psykosvänninor som är sugna på pengar. De har ju ingen verklighetsuppfattning.

Problemet -- för att återknyta lite till Chrilles inlägg -- är att media idag har gått från det de ursprungligen var skapade för, dvs. "ett medium för att höja befolkningens allmänkunskap". När tex. SVT slog upp portarna (nån som minns år?) gjordes det klart och tydligt att de "skall återge verkligheten i samhället och på det viset höja gemene mans (eller kvinnas) insikt och kunskap om samhällsproblem...". Kort och gott. De skulle återge verkligheten. Idag dikterar de den. Och det var här jag tyckte Chrille verkligen satte huvud på spiken i sitt suveräna inlägg ovan i tråden. Rakt, sarkastiskt och insiktsfullt. Café eller Slitz? Varför inte dagens nyheter, eller svenskan, de två enda riktiga (i min mening) medierna vi har idag som återger verkligenheten ur ett objektivt perspektiv (bortsett från lokala ortstidsskrifter).

På tal om mönster. Här kommer ett vågat påstående:

Kvällspressen, med Expressen och Aftonbladet i spetsen -- motverkar aktivt och hängivet könsfrågan i hela Sverige med sin verklighetsflyktiga propaganda!

Undrar om det räcker för att stämma dem ned i konkursspiralens allra djupaste avgrunder. :confused: I vilket fall, låt oss återta alla sunkiga pubar, dansställen, fester och allehanda partnerträffarinrättningar som en enad front som står för att vi är helyllesnubbar. Givetvis plikttroget, med varsitt formulär i handen. Vi ska minsann inte låta oss luras! :tummenupp

Ok, meningslös kommentar kanske men detta var helt klart ett av OT-forumets bästa inlägg någonsin! Håller med till hundra procent!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
MrMunson. Är man så klok som du behöver man inga formulär. Tjejer tänder på intelligens (och råstyrka enligt forskarna, men intelligens funkar också). Du har redan bevisat att du är klok när du ser vad dagspressen och medieutbudet av idag ger oss.

Jag slipper förresten gärna formuläret. Mina svar skulle te sig lätt psykotiska. Som svaret på frågan om man kunde tänka sig ett par timmar f1 på söndagen om man inte hade något annat för sig. Jag skulle aldrig missa f1 live om jag inte var på någon annan motorsportstävling. Om jag dejtade någon skulle jag sitta bredvid och ge honom all ny information om träningar och uppgraderingar och förhöra honom på teamen om han inte kunde dem. Helpsykotiskt, jag inser det själv. :3freak

MrMunson

Medlem
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Clara skrev:
för övrigt: jag tycker du borde scanna vad din pingla svarade på formuläret. hade varit kul att läsa vad som var "rätt svar". jag fattar om du/hon inte vill. jag är bara sjukt nyfiken av naturen. :hihi

Känns väl inte jätteaktuellt att bränna upp hennes här kan jag väl säga.
:gnissla Och svaren är inte så viktiga när dan är slut heller, även om hon fyllde ut dem med i det närmaste totalt perfektion. :) Hon garvade när hon fick se frågorna, då är egentligen saken klar. Så jag såg på det.

Dickhead skrev:
Ok, meningslös kommentar kanske men detta var helt klart ett av OT-forumets bästa inlägg någonsin! Håller med till hundra procent!

:Bugar Tackar tackar! Det var superkul att höra. Ibland får man det som alkoholisterna kallar "moments of clarity". Det gäller bara att sitta nära ett tangentbord när det händer. :) Men det var kul att höra att ni tyckte om inlägget. :tummenupp

Macho Woman skrev:
MrMunson. Är man så klok som du behöver man inga formulär. Tjejer tänder på intelligens (och råstyrka enligt forskarna, men intelligens funkar också). Du har redan bevisat att du är klok när du ser vad dagspressen och medieutbudet av idag ger oss.
...
Nu ska vi inte höja herr Munsår till skyarna här. Men tack för komplimangen! :banana Hade varit kul att se dina psykotiska svar dock, det ska jag inte sticka under stolen med. :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år