Jo ,,,eller hurJa...men då får man ta i beaktande att ni gutar e lite klenare än vi välgymmade
badjävlar från fastlandet.
det är inge probs att hålla emot för hand,,,det går att bära också men man ska vet att det blir tyngre än man tror,,dock inte omöjligtBorde det inte gå att rulla den på en planka och ha ett rep knutet i bakramen å i en bil, sen är det ju bara att bromsa med bilen så att säga?
Varför ha i lägenhet?? förvaring ju billigt dessutom slipper man andas bensin olja etc. Du känner inte känner doften och gjort ren den. Men doften finns i luften och skulle undvika den om jag kunde.
Varför ha i lägenhet?? förvaring ju billigt dessutom slipper man andas bensin olja etc. Du känner inte känner doften och gjort ren den. Men doften finns i luften och skulle undvika den om jag kunde.
Enl min åsikt är 2 man alldeles för lite, det går inte med +100kg var.
Hade gjort 2 enkla ramper i plyfa och ett par reglar ( för att slippa trappstegen)och hyrt en vinsch alt spännband, men spännband har för kort inmatningslängd. Ni måste ju kunna vila på flera ställen, då är det bra om vinschen håller kvar den. Sen 4 NYKTRA kompisar.
När du skall ut så är det knäskrap som gäller i kurvorna utför..
Har alltid haft mina hojar inne på vintern och det har aldrig luktat någonting, bara om någon polare på fyllan startar hojen, då sitter det i flera dagar.
Lycka till
Varför ger du nycklarna till din fulla polare då? alltid dethär på forum... En "bekant" klantade sig i garaget och gjorde si och så, vad ska jag säga åt han att göra
Tror det är en tocar som startat hojen i lägenheten på fyllan
Nycklarna sitter i hela vintern, skulle jag startat hojen inomhus, hade jag fått sova utomhus
Enl min åsikt är 2 man alldeles för lite, det går inte med +100kg var.
Kör med rep och talja för fasen. Dra en 3-4 gånger mellan hojen och typ räcken i trappan. Sen rulla på en planka samtidigt som 2 gubbar håller balansen och 2 gubbar drar i repet
Erkänn smart tänkt
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |