Poyjs
HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
nomolas skrev:hehe, the proo are talking!
The pro?? han har ju FFS 180 cc! inte konstigt att han kommer upp,= FUSKARE; ne bara skoja, men han menar nog 125 cc iallafall!
nomolas skrev:hehe, the proo are talking!
shoik skrev:Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an)
humm...min reser sig på ettan hur enkelt som helst med bara gas...ingen bluff..jag lovar på min heligaste ägodel..(gissa vad )philsson skrev:Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar .. man får slira på kopplingen . .. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna
shoik skrev:Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem
crm skrev:hur gammal är du? med gixxer sax och crossarna?
jryttersson@hot skrev:men era cock suckers....självklart snackar vi sport 125:a !! ...kanske va lite otydlig där =)..men nu vet ni !..
Extreem_ skrev:Kul o köra bakhjul med sporthoj?
Nah..?
/Johan
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
Poyjs skrev:Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
jryttersson@hot skrev:japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!
du e fjantigast här uggla iaf !!uggla skrev:eHHH jAA, dEt äR FeDt Cåo0lt mEd sp0RthOj pÅ bAkaN.
herregud....
jryttersson@hot skrev:du e fjantigast här uggla iaf !!
Solid snake skrev:Och du är snart bannad med den stilen.
Keep it up!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |