orkar ni upp på 2 aN ??

• Thread starter Raderad medlem 10097
  • Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
nomolas skrev:
hehe, the proo are talking! ;)

The pro?? :va han har ju FFS 180 cc! inte konstigt att han kommer upp,= FUSKARE; :hihi ne bara skoja, men han menar nog 125 cc iallafall!

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem :)

Last edited:

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
shoik skrev:
Alltså att alla är så kåta på att veta vilken växel hojjen går upp på bakhjulet, kan lova att det inte är någon 125:a som är gatreggad som klarar att gasa upp framhjulet i luften, det blir till att koppla.
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an)

Den går rätt lätt upp med koppling...

Men med bara gas går det inte :huvet

Raderad medlem 10097

Guest
men era cock suckers....självklart snackar vi sport 125:a !! ...kanske va lite otydlig där =)..men nu vet ni !..

Last edited by a moderator:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar :p.. man får slira på kopplingen . ;) .. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna

Raderad medlem 10097

Guest
philsson skrev:
Min NS reser inte för nåt i världen om man bara gasar :p.. man får slira på kopplingen . ;) .. kan inte tänka mig att nån sport går upp på bakan bara sådär av 125orna
humm...min reser sig på ettan hur enkelt som helst med bara gas...ingen bluff..jag lovar på min heligaste ägodel..(gissa vad ) :D

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD
shoik skrev:
Vet däremot att Dt125 gärna reser sig med lite koppling (1:an) utan några som helst problem :)

Jag kan dra upp min Sachs på 2 utan koppling...

zz-sm

Apsolut_jejk@hotmail.com
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR 750 -99, Yamaha YZF450 -04, Honda 500 hydrostatic -03, Sachs ZZ125 -99 SÅLD , Yamaha YZ 125 -96 SÅLD

Poyjs

HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!! HONDA!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HONDA NSR125 R
Extreem_ skrev:
Kul o köra bakhjul med sporthoj? :va
Nah..? :)

/Johan

Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!

Raderad medlem 10097

Guest
Poyjs skrev:
Det kan ju vara mycket roligt om man kan köra en sporthoj på bakan, menar e ju lite mer sport om bakan på en sporthoj än en offroad,eller?!
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!

Last edited by a moderator:

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
jryttersson@hot skrev:
japps...ser manligare ut...men min våtaste dröm innehåller en vrålande supermotard får jag erkänna..men när d gäller 125 fjuttiga kubik så gillar jag sporten bättre !!

Tycker snarare tvärt om.

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Poyjs skrev:

eHHH jAA, dEt äR FeDt Cåo0lt mEd sp0RthOj pÅ bAkaN.

herregud....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...