Jo, eftersom du har fel.
Men ditt jävla måndagsexemplar inse att du inte vet allt. Jag tror inte på att du vet mer om ormar än en utbildad vetrinär
Last edited:
Jo, eftersom du har fel.
Har du analyserat dessa minnen djupare? Det kan vara förvrängda och förträngda minnesbilder. :farbroråkesormJag hade ormar som barn/tonåring. Blev ormrädd. Drömmer fortfarande mardrömmar om dem.
fy fan
Ok får kolla runt lite.
Nån som har tips om plexiglas/plastskivor , jag måste specialbygga det då det blir ett jätteakvarium så att säga byggt efter en vägg och lär nå 4m höjd minst.
Men ditt jävla måndagsexemplar inse att du inte vet allt. Jag tror inte på att du vet mer om ormar än en utbildad vetrinär
Trist när nyhetens behag gett sig. Hade när jag var yngre, en liten majs som jag blev fodervärd åt när ägaren skaffade mus istället, hon ville inte vara där när ormen var det så den fick flytta. Cool tyckte jag, några veckor senare var han bara trist. Rymde såklart och var borta någon månad, en tjej hittade den när hon skulle ta något från hatthyllan på en fest jag hade, konstigt nog gillade hon den. . . Nä fan, skaffa vad som helst annat istället, städhjälp eller mjäll är nog roligare.
Ja orm äter ju mus så det är väl klart.
Sist jag hörde den hängde den ihop med ormen som mätte husse i sängen....
- - - Updated - - -
Haha... Klockrent Vet du vad du saknar just nu? Kritiskt granskande av information. Ta ett snack med den där veterinären, helt klart kör djurfoktorn med dig... Svälter sig för att äta husse, fattar du hur ologiskt och dumt det är? Ormhelvetet är dummare än maten den äter och det oavsett om den äter levande eller djupfrysta möss.
Ormen är troligtvis inte ens medveten om sin husses existens 99% av sin tid och kan naturligtvis inte tänka rationellt, det är en reptil för helvete.. Finns det mat och det är läge att äta så äter den. Matvägrar den då är det andra problem. Det är inte alls ovanligt att man får tvångsmata framförallt unga ormar.
Med andra ord är det nästan värt att slå en signal och höra efter lite närmare, ser ju ingen större anledning för henne att ljuga. Hur länge sedan var det? Vore lite skoj om vetrinärkraken var bakis o less o helt enkelt inte orkade med nån som han inte tyckte var kompetent nog att ha orm, så att han ljög ihop något dåligt, hade kol på ormkraken och startade en vandringssägen :freak
Den här ormen var nog ganska medveten om sin ägares existens då hon tydligen behandlade den mer som en kelig innekatt än en orm. Att bita den hand som föder en, eller rättare sagt äta upp handen som föder en anser jag inte direkt rationellt. Det är enormt ologiskt och dumt, precis som du säger att reptiler är? Hade det varit "jag har hört talas om" så hade jag avfärdat det, nu är ju dock så inte fallet.
Jag tror att dom kan vara ett perfekthusdjur om man gillar dom.
Nuff said
Ni som haft och gillar dom?
Vad har ni och säga
Gissar på 10-12år sedan, kan ha varit ännu längre sedan.
Jag har utrymmet att bygga ett ganska bra terrarium , 4 m högt , 1m på djupet och 3-4m i bredd utan problem så jag jag kan köra på en hyfsad i storlek direkt.
Dom är perfa för mig då klarar ganska långa tider utan tillsyn om man är borta några dagar då och då.
Jag har bara 3.10, och kan inte byta glödlampa själv, får jag stå på dina axlar Poopy?Du kanske skulle ha startat en tråd som heter: Jag har fyra meter i takhöjd istället.
Jag har bara 3.10, och kan inte byta glödlampa själv, får jag stå på dina axlar Poopy?
Jo du har skrivit det tre ggr nu, alla har nog fattat att du har fyra meter i takhöjd. Du kanske skulle ha startat en tråd som heter: Jag har fyra meter i takhöjd istället.
Och den har dessutom bara omnämnts en gång.Snicksnack.
I första inlägget var det sex meter.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |