Kanske bara räcker med lite övande av sittställning så kanske du hittar något lite bekvämare och mindre påfrestande sätt att köra hojen?
Jag har provat de flesta sittställningar men inget funkar då det är höger skuldra/nacke som smärtar. Gashanden kan man ju liksom inte ändra så mycket. Kommer nog att jaga eller göra raisers till styret, det tror jag är melodin. Köpte även en sån där mojäng så man kan gasa med handloven utan att greppa. Har inte kört så långt med den men känns ok.
alla glidare ser ut so skit, går som skit och vissa kostar ju som skit gjort av platina... nä kör sporthojen lite snabbare så vinden håller upp överkroppen så blir det bekvämt och mycket roligare!
alla glidare ser ut so skit, går som skit och vissa kostar ju som skit gjort av platina... nä kör sporthojen lite snabbare så vinden håller upp överkroppen så blir det bekvämt och mycket roligare!
Jag har provat de flesta sittställningar men inget funkar då det är höger skuldra/nacke som smärtar. Gashanden kan man ju liksom inte ändra så mycket. Kommer nog att jaga eller göra raisers till styret, det tror jag är melodin. Köpte även en sån där mojäng så man kan gasa med handloven utan att greppa. Har inte kört så långt med den men känns ok.
Man har olika smak helt klart men går som skit nej du det beror på vad man köper. Prova en Triumph Rocket III och jag tror inte du kommer tycka den går som skit även om den inte har samma effekt/vikt förhållande som en sport. 2,297cc 148PS och 224 Nm. Vridmoment gör skillnad.
Det är inte bara rakt fram som räknas när man snackar prestanda. Sätt en rocket 3 på e kurvig väg eller bana så är ju en aprilia 125a snabbare
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|