Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:Nyteknik har gjort det lätt för sig genom att sätta tre killar som DNF. AV dessa får han stryk av två.![]()
Goodstuff skrev:Sant.
21:a plats är ju grymt bra, synd att det är sist av alla.![]()
Goodstuff skrev:Sant.
21:a plats är ju grymt bra, synd att det är sist av alla.![]()
nr12 skrev:sorry goodstuff
men den platsen är nog min så du får bli 22:a![]()
oFFkeFF skrev:Du kommer hitta bättre tempo nästa år. Du har större potential att förbättra dig mer än Nyteknik
Goodstuff skrev:Det var ju världens bästa hoj för några månader sedan...
Jag trodde Brazze tillhörde täten i Std 600. Men jag ser att han körde 1:12.9 på Gelleråsen och 0:55.7 på Sviestad. Kör han lika snabbt med sin 250 kan placeringen i min lista bli verklighet.oFFkeFF skrev:Hehe, tja ingen omöjlig lista iofs.
Tror du Brazze blir så snabb direkt på en standard honda? Peo körde faktiskt en hel del fortare än vanligt på knutstorp med nya hojen. Martin Häll fick upp rätt bra tempo på karlskoga sist. Sen kommer du inte bli bättre än 12'e eftersom du kommer vara bakom mig![]()
Nyteknik skrev:Oscar körde ju faktiskt 1:10.5 på Gelleråsen och 0:54.5 på Sviestad med sin R1. Är osäker på hur stor fördel en B-förare har av att köra 1000 jämfört med 250 på dessa banor.
nä, jag har skitmycket hästar i min hoj o jag är inte under 55 än. Dock nästa år kommer jag under 55, det vet jag.ecce skrev:Min erfarenhet av Sviestabanan är att den är hk krävande. Jag körde där med orginal system på min Honda och körde hela 2 sec långsamare. Hadde till och med svårt att komma under 59. Så på just den banan kommer det nog bli en omställning.
/björn
Swedie skrev:nä, jag har skitmycket hästar i min hoj o jag är inte under 55 än. Dock nästa år kommer jag under 55, det vet jag.
ja det är jag isåfall, definitivt. Då har jag inget o göra i NSB (som vissa tycker just nu, men ska motbevisa. Men tillbaka till ämnet. Ni kan få skapa en ny tråd om mig iställetoFFkeFF skrev:Ja kommer du inte under 55s, med massor av hästar är du käss![]()
hahaha det ska du se att jag gör om inte så blir det innernoscar skrev:Du ska iaf aldrig mer få ta mig på yttern där!!!![]()
Det är inte bara på rakorna som det ska gå snabbt det ska ju gå snabbt i kuvorna med !ecce skrev:Min erfarenhet av Sviestabanan är att den är hk krävande. Jag körde där med orginal system på min Honda och körde hela 2 sec långsamare. Hadde till och med svårt att komma under 59. Så på just den banan kommer det nog bli en omställning.
/björn
nIKOLa skrev:Det är inte bara på rakorna som det ska gå snabbt det ska ju gå snabbt i kuvorna med !![]()
Roligt med listor borde finnas för alla tävlingar och SM totaltNyteknik skrev:Jag tittar i min kristallkula och ser resultaten efter första SM-tävlingen 2005:
...
Nordgren skrev:Roligt med listor borde finnas för alla tävlingar och SM totalt
Jag tog bara med de som kommer på poängplats. Detta med reservation för att det kan komma fler snabba förare som ställer upp. Jag tar inte med mig själv, tycker det är lite ofint att framhäva sig själv...
Det borde finnas ett ställe där man kan tippa SM-klasserna och även se hur andra har tippat efter det att tippningen är avslutad.
Calle måste sätta fart, hojen har inte rörts sedan vurpan i Kroatien... Men det brukar lösa sig i sista sekunden för Calle! Gör inte idag vad du kan skjuta upp till i morgon, haha!oFFkeFF skrev:Skulle vara kul, kanske i elektronisk form på roadracing.se?
Och nog fanken ska du vara med på listan, definitivt topp5.
Sen är det många som glömmer att racercalle kommer tillbaka nästa år, han är ju definitivt topp10...
Nordgren skrev:Det borde finnas ett ställe där man kan tippa SM-klasserna och även se hur andra har tippat efter det att tippningen är avslutad.
Nordgren skrev:Roligt med listor borde finnas för alla tävlingar och SM totalt
1. Andreas Mårtensson
2. Robert Dobrich
3. Sonni Harms
4. Erik Sjöström
5. Nicklas Cajback
6. Anders Kihlander
7. Eva Hällström
8. Jan Corneliusson
9. Kristian Lodnert
10. Anders Larsson
11. Oscar Håkansson
12. Robin Hålén
13. Christian V Andersen
14. Filip Åhrberg
15. Tobias Bovin
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning