MC Doktorn
Guest
Oavsett väder ser jag April som ett bra alternativ 3 dagars.
Hur funkar det att blanda RR-cyklar med sidvagnar? Jag har kört på crossbana tillsammans med ett sidvagnsekipage och det var inga problem, men på en RR-banaR2 skrev:2621219racegrupp i april, om bror får vara med vill säga.
Bingo skrev:2621326Hur funkar det att blanda RR-cyklar med sidvagnar? Jag har kört på crossbana tillsammans med ett sidvagnsekipage och det var inga problem, men på en RR-bana![]()
Nitrous skrev:2621370Vi kommer inte låta sidvagnscyklar köra ihop med RR-cyklar!
Om sidvagnscyklarna själva kan bli så många att dom fyller en grupp så är dom välkomna eftersom RR-folket från Sverige kanske inte är mer än EN grupp.
Meningen med racegrupperna är just träning precis som hemma men på lite större bana och försäsong, då känns det inte lämpligt att blanda in sidvagn i samma grupp som rr-cyklar.
/Nitrous
RTR skrev:2621407Jag kan kolla runt bland andra sidvagnsåkare (inte bara svenska då), men då behöver jag veta om det blir april , då är nog intresset högt.
J.Andersson skrev:2621416Hmm börjar bli lite mkt nu, men april. Hur långt ner i tyskland befinner sig banan?
Nitrous skrev:2621448
Banan ligger nästan exakt emellan Hannover och Berlin ungefär.
Närmaste stad är Magdeburg.
Det är ca 35 mil söder ut från Rostock färjeläge.
sandstream skrev:2665496Träffade Nitrous i går och det ser inte alltför ljust ut för den här körningen, men han får själv berätta i tråden hur landet ligger just nu![]()
Nitrous skrev:2665873Det ser tyvärr inte ljust ut som Sandis skriver.
/Actionpics / Nitrous
Kamikaze kid skrev:2665892Vad skulle det landat på sådärmellantummenoch för 3 dagars körning?
Kikar man på att åka till Poznan och köra så är det ju inte helt gratis.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |