Oseriösa idioter

Gixxer Rolle

Värst i klubben
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Detta kanske inte berör så många här men jag är så dj...a förbanad så jag måste bara skriva detta.

Jag vill varna om en oseriös kille som heter MAGNUS med telenr X. Han annonserar i Norrtäljetidning om att han tar bort oljetankar (villa tankar) Han skulle komma till oss lördagen den5/8 kl 0800. Jag röjde ut i källaren samt tog ned en vägg för att underlätta för honom, inte fan kom han kl 0800. :mad:

Jag väntade någon timme sedan ringde jag men han svarar inte utan han lyssnar bara av sin telefonsvarare och ringer upp om han vill, vilket han inte ville. Tjejen ringde i går och talade in på hans svarare att hon ville ha hjälp med att ta bort en tank (lossas vara ny kund) hon han knappt lägga på innan han ringde.

Tjejen frågade då varför han inte dykt upp i lördags, då lägger fanskapet på. Jag säger bara fy fan för sådana IDIOTER. Kan ni hjälpa mig att sprida att denna idiot inte är att rekommendera för att få sin oljetank bort monterad. ALLTSÅ ANLITA INTE EN KILLE SOM HETER MAGNUS TELE X ANNONS FINNS I NORRTÄLJETIDNING.

EDIT:
www.sporthoj.com/regler.php -> Personliga påhopp, ärekränkning eller sexism. (Namn och Adresser till Privata personers eller Företag / Myndigheter)
Trist gjort av killen men regler är regler.

Last edited by a moderator:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Gixxer Rolle skrev:
2358529 Detta kanske inte berör så många här men jag är så dj...a förbanad så jag måste bara skriva detta.

Jag vill varna om en oseriös kille som heter MAGNUS med telenr 0704-426744. Han annonserar i Norrtäljetidning om att han tar bort oljetankar (villa tankar) Han skulle komma till oss lördagen den5/8 kl 0800. Jag röjde ut i källaren samt tog ned en vägg för att underlätta för honom, inte fan kom han kl 0800. :mad:

Jag väntade någon timme sedan ringde jag men han svarar inte utan han lyssnar bara av sin telefonsvarare och ringer upp om han vill, vilket han inte ville. Tjejen ringde i går och talade in på hans svarare att hon ville ha hjälp med att ta bort en tank (lossas vara ny kund) hon han knappt lägga på innan han ringde.

Tjejen frågade då varför han inte dykt upp i lördags, då lägger fanskapet på. Jag säger bara fy fan för sådana IDIOTER. Kan ni hjälpa mig att sprida att denna idiot inte är att rekommendera för att få sin oljetank bort monterad. ALLTSÅ ANLITA INTE EN KILLE SOM HETER MAGNUS TELE 0704-426744 ANNONS FINNS I NORRTÄLJETIDNING.
Sätt in en egen annons i norrtälje tidning där du varnar för den där idioten.... Borde ju göra susen...
Jag hade lagt ner en hel del tid på att göra det surt för killen...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
HA!!! Vilket as.

Vad hade det kostat? jag ska ev ta ut min, men jag vet inte vilka pengar det handlar om.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
twinner skrev:
2359089 HA!!! Vilket as.

Vad hade det kostat? jag ska ev ta ut min, men jag vet inte vilka pengar det handlar om.

Ring och fråga Magnus! :rolleyes:

Busafreak

Sportforever-customnever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, CBX 1000, REX 98cc -39
twinner skrev:
2359089 HA!!! Vilket as.

Jag kollade priserna och de varierade mellan billigaste 3000:- till dyraste 5000:-

Blev en ny Tigersåg i stället (för en fyrahundring) och ett knippe metallsågblad. Sågade sedan ner tanken (3 kbm) i bärbara delar och kapade sedan upp den med vinkelslip utomhus. Plåten tänker jag använda till annat.

(Började med ett stor hål i sidan så jag kunde få ut alla restolja, sugröret går aldrig ända ner i botten)

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
finns gott om idioter när de gäller å bli av me oljetankar
jobbar med bergvärme/fjärrvämre vi har lagom bekymmer med olika firmor som inte kommer när de ska tas bort pannor och tankar

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
min farsa försökte få bort pannan själv. Slutade med att skiten började brinna och farsan fick stå och skölja med kallt vatten i några timmar medan morsan åkte runt halva stan på jakt efter en brandsläckare :lol

Gör som någon sa, sätt ut en annons där det står:

--------------------------------------------------------- >
Lyssna ej på den här idioten, han blåser dig!

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa