doolycheck
Gudomlig sporthojare
Jag är rätt övertygad om att Probike känner till denna tråd.Probike har väl en generalagent eller? Någon de vänder sig till för att hantera såna här saker. Borde inte de vara intresserade av vad vi på ett anonymt forum får ta del av för information?
Någon någonstans måste ändå sitta i sin stol och tänka att detta är inte bra oavsett sanning eller ej...
Det är dock standard. Visa intresse för kund, sälj båge, be kund fara åt hvete när pengarna är inne, upprepa med nästa kund. Så fortsätter hjulet rulla vidare. Så länge företaget fortsätter sälja hojar till folk så är väl de nöjda.
Och säkerligen är det övervägt att inte delta i diskussionen.
Sen hur vida detta är till skada för dem eller ej kan man ju bara gissa.
För mig personligen så skulle jag inte lägga ett sånt här inlägg i vågskålen när jag köper hoj.
Jag bytte in min hoj på Probike i Sätra och blev väldigt nöjd med affären.
Än så länge har den nya gått bra och jag har sluppit garanti och skadeärenden, men det är inget jag oroar mig för i nuläget.
Vill man ha att göra med riktigt riktigt bra handlare så är det nog en Ducce man ska ha.
Både Desmo-center och IBC har visat prov på löjligt bra service vid problem.