Det är sant i första fallet, men om man blir dömd för något man ej gjort, då är det paybacktime.
Jo det är en helt annan sak.. Konsekvens av det jag syftade på... Lixom
Det är sant i första fallet, men om man blir dömd för något man ej gjort, då är det paybacktime.
Tycker du ska spöa upp han, du har ju ändå betalat för det lixom.
Tack för alla tips och förslag.
Killen är ju lite speciel,han är mörkhyad och han äger en volvo 740 som är hans käraste ägodel så jag har några ideer. Typ repa bilen eller skära sönder däcken hans, men känner att jag inte orkar sjunka till hans nyvå. Han är trots allt ganska känd här i stan och att han är en mytoman det har jag fått bevis på.
Killen är ju lite speciel,han är mörkhyad och han äger en volvo 740 som är hans käraste ägodel så jag har några ideer. Typ repa bilen eller skära sönder däcken hans, men känner att jag inte orkar sjunka till hans nyvå. Han är trots allt ganska känd här i stan och att han är en mytoman det har jag fått bevis på.
Om han nu är lite speciell, rätt känd i stan och mytoman, varför konfronterade du honom med att knuffa tillbaka och brottning? det tycker inte jag lät som en speciellt bra idé
Ja vad kan man säga, det var väl någontigt som bara hände. Normalt så brukar jag inte bry mig men i det fallet så gick det över gränsen.
Dessutom så hade han ett vittne som satt och ljög, för det den pesonen sa var inte det minsta sant. Han påstog att jag hade hotat han (vittnet) om han skulle ställa upp i rätten så skulla han få spö av mig. Detta hände på en videobutik änligt honom(vittnet) men jag har tjejen som jobbade där då som vittne som hörde allt och såg allt. Så jag undrar om man skulle dra upp målet igen för om ett vittne satt och ljög så borde det räcka eller vad tror ni på SH.
Känns lite "begåvat" att du spekulerar i möjliga vedergäldningar på ett internetforum, ponera att sossecontainern blir vandaliserad, vem skulle bli misstänkt!? Du har facit i hand och med tanke på de erfarenheter du fått av denne herre så kan du nog räkna med att det finns "vittnen" till att det i så fall är du som vandaliserat containern
Generellt är det inget upplyftande att grotta ner sig i sådant skit, jag brukar säga "don´t get mad, get even" eller kom över det.
Sedan är det nog så att pga att du har en historik ang våld så får du skörda frukten av detta och kanske har du klarat dig tidigare när du faktiskt varit skyldig, vad vet jag men är det så borde det vara lättare att acceptera det som nu hänt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|