niklas_gripen skrev:varvar den ur på alla växlar då? Vad är det för årsmodell?
87a, japp den varvar ur alla växlar
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
niklas_gripen skrev:varvar den ur på alla växlar då? Vad är det för årsmodell?
RS "Alex" skrev:visste jag är jävligt full nu men jävla moral kärring, fjant jävel!![]()
darth_igel skrev:Enlig mig är det inte jag som är fjantig. Vad är det som är så jävla fränt med att bryta mot lagen? Du beter dig som ett moppefucko.
Ps. gå på nån svenskalektion ibland så du kan göra dig förstådd på ett bättre sätt Ds
Anton_Ljunghusen skrev:p.s min avgasport öppnar vid 6000 rpm, en fröjd att köra i jämförelse med andra tzr´er
prulle skrev:de han mennar e att de väll för fan var persons beslut om han tänker bryta mot lagen eller inte! och jah håller me han om att de e ganska störigt med alla dessa moralkäringar å dylikt som lägger sig i om andra kör för fort eller inte, nej de e inte fränt å köra för fort överalt, men tänk dig tex att du e på e65:an på väg hem en onsda natt mitt i sommarn kl 3 å vägen e helt tom håller du 90 ändå? ja tror inte det är många som gör det...ja uppmanar inte dig till å köra för fort men tycker bara att de e väll F*n deras problem eller? angående svenska kurs så står förklaringen i hans inlägg.. själv så vet ja att ja stavar illa men efter som deta är ett interet forum så pallar inte ja sita å rättstava det... HA EN BRA DAG MVH///jimmy
darth_igel skrev:Enlig mig är det inte jag som är fjantig. Vad är det som är så jävla fränt med att bryta mot lagen? Du beter dig som ett moppefucko.
Ps. gå på nån svenskalektion ibland så du kan göra dig förstådd på ett bättre sätt Ds
darth_igel skrev:Jag tänker inte diskutera det här mer för det leder ju ingen vart, men varför ska man bara titta på när ett brott begås? Varför ska man riskera andras liv för att man vill hem snabbare? 160km/h på allmän väg är jävla vansinne enligt mig. Man kanske är en bra förare och klarar själv av höga hastigheter men i trafiken finns det fullt av dårar och idioter som kanske inte är lika bra att köra mc/bil. Farter över 110km/h bör endast förekomma på bana enligt mig.
Ha en bra dag själv och tack för mig
darth_igel skrev:Jag tänker inte diskutera det här mer för det leder ju ingen vart, men varför ska man bara titta på när ett brott begås? Varför ska man riskera andras liv för att man vill hem snabbare? 160km/h på allmän väg är jävla vansinne enligt mig. Man kanske är en bra förare och klarar själv av höga hastigheter men i trafiken finns det fullt av dårar och idioter som kanske inte är lika bra att köra mc/bil. Farter över 110km/h bör endast förekomma på bana enligt mig.
Anton_Ljunghusen skrev:p.s min avgasport öppnar vid 6000 rpm, en fröjd att köra i jämförelse med andra tzr´er
... en hoj som är en fröjd att köra?AndersJohansson skrev:Och det ger?
niklas_gripen skrev:Hur gjorde du för att det skulle bli så? kan vara kul och veta.
softAnton_Ljunghusen skrev:Om du öppnar YPVS-locket på motorns vänstra sida så kan du justera när den ska öppna. Det finns markeringar för hur den står orginal så det är bara att pilla
philsson skrev:softtänk om det skulle finnas nåt sånt på RGVn. den öppnar nämligen för sent..
..
jag har tagit upp det på ett engelskt forum (www.RGV250.co.uk) endast för RGVs men där är det ingen som vet.Anton_Ljunghusen skrev:Låter skumt om det inte skulle finnas nåt sådant![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Tidig moralkärring ser jag.. undra om du blir en sån där gubbe som masar 50 på 70-vägar
Anton_Ljunghusen skrev:Om du öppnar YPVS-locket på motorns vänstra sida så kan du justera när den ska öppna. Det finns markeringar för hur den står orginal så det är bara att pilla
han menar på motorn.. alltså inte med vajrarna..niklas_gripen skrev:Är du säker? Menar du vajrarna? Som jag förstått förskjuter man bara ypvs:en åt det ena eller andra hållet med vajrarna, alltså hur den ligger i viloläge men att den sen rör sig lika lång "sträcka". Men jag har kanske missuppfattat det.![]()
philsson skrev:han menar på motorn.. alltså inte med vajrarna..![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |