Otäck stunt-olycka

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
hmmm det där ser INTE bra ut...jävligt fint av killarna att säga till han att det inte såg så illa ut o höll honom lugn....Men man borde veta vilken jävla gata man e på o åker..för sånt här händer faktikst...OFTARE än vad man tror...

Jag har varit slarvig med användandet av skydd..men slarvar INTE med vad ja har på fötterna....ANVÄND SKYDDSKLÄDER I ALLA LÄGEN...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag kan inte kolla på sånt där längre (och jag har inte öppnat den här filmen heller). Vet inte vad som hänt. Förr om åren var det inga problem. Det är ingen fara att se när någon ligger med bruten fot, men att se när det händer - nej det pappar jag bara inte längre. Min fantasi räcker mer än väl. Ajaj.
 

copse

Guest
Vet inte vad ni andra tycker man jag tycker det är bra att se sånna här filmer. På gott och ont. Man ska ju inte behöva vara rädd om man kör, men ska man stunta så är det bra att veta vad som kan hända. Och är jävligt lätt hänt dessutom. Blir aldrig mer utan stövlar för mig!

//Roger
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
:( Usch.

Killens bror är lårbensamputerad efter en trafikolycka, tar i dag ensam hand om två barn (varav en har ADHD och en är tre månader för tidigt född med alla de kompliaktioner det medför) har åkt bakpå motorcykel och arbetar som taxichaufför.. :Bugar man blir så imponerad av vad de klarar av..
 

Bifogat

  • kinnekulle 1.JPG
    kinnekulle 1.JPG
    56.4 KB · Visningar: 105

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Man förstår varför fot och underbensskador, är bland det vanligaste skadorna vid kullkörning när folk har otillräckligt med skydd..kanske foten skulle brytits i alla fall, men den har nog varit i ett stycke i alla fall, och det har nog inte blivit lika komplicerat.
 

ViktorW.

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
R1-04 race/banhoj
nu e jag jävligt glad att jag inte snålade när jag köpte nya stövlar häromdan......
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Talar utav egen erfarenhet: I chock och speciellt de första minuterna känner man absolut inte att något har hänt. Sedan kommer det sakta för att sedan slå till rätt hårt. Men ju fler gånger man hamnar i chock desto snabbare går det och dessutom lär man sig att kolla allt innan man börjar resa sig upp.
 

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
vadå..? en fot i en strumpa...ska det inte va så? nävars det va fan äckligt... :3freak
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nexor skrev:
Talar utav egen erfarenhet: I chock och speciellt de första minuterna känner man absolut inte att något har hänt. Sedan kommer det sakta för att sedan slå till rätt hårt. Men ju fler gånger man hamnar i chock desto snabbare går det och dessutom lär man sig att kolla allt innan man börjar resa sig upp.
Japp.. så e de.. vet dock inte hur mitt underben/fot såg ut vid olycksplatsen.. men det enda minne av smärta jag har e när dom ska ta av glasögonen o bara drar dom rak ut.. o jävla va jag skrek för att jag fick ont i öronen!! helt sjukt.. o då ligger man me brutet lårben, två krossade fotleder o öppen underbensfraktur.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top