OT-forumet inte längre med under "visa nya inlägg"

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sorry att jag lämna er i kylan så att säga.

Det jag inte visste var att efter uppgraderingen av forumets mjukvara var att sökmotorn påverkades på ett sätt som jag inte visste om. Jag har fått lov att ändra en inställning för OT där OT nu kommer komma med i sökresultaten. Något som de inte gjorde tidigare för att det är för mycket OT som syns även på sökningar som t.ex handlar om "oljor". Då får man inte svar man förväntar sig, utan kanske svar om massageoljor istället. Därav var OT exkluderat tidigare.

Nu syns det alltså igen, men ev att det måste tas bort igen om för många klagar på att OT listas för ofta även på sökningar som inte är menade som OT...

Hudik

Guest
Inte bara OT som inte finns med i listan :mad:

MC-Grupper finns inte heller med, förutom Stockholmforumet och Jönköpingsforumet som syns :mad: :mad:

Då frågar jag igen då....

Varför syns bara en del av "MC-grupper i sverige" i "nya inlägg" ?????????????????????????
Ska väl vara ALLA eller inget??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Då frågar jag igen då....

Varför syns bara en del av "MC-grupper i sverige" i "nya inlägg" ?????????????????????????
Ska väl vara ALLA eller inget??

!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla nU!!!!!!!!!!!!! Funkar DET!?

Nu finns ingen gammal personlig filtrering av forum kvar (vilket var problemet). Vilket kommer göra att folk kommer reagera på att det plötsligt är massa forum som syns om man tidigare filtrerade många.

Kommer inte ha tid att skriva ny funktion för att exkludera vissa forum förrän till hösten.

Hudik

Guest
Funkar DET!?
Nu finns ingen gammal personlig filtrering av forum kvar (vilket var problemet). Vilket kommer göra att folk kommer reagera på att det plötsligt är massa forum som syns om man tidigare filtrerade många.
Kommer inte ha tid att skriva ny funktion för att exkludera vissa forum förrän till hösten.

Nää...

Provade att göra ett inlägg i "mitt" forum och det kom inte med.. :confused:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hittade orsaken, vilket var en inställning för dessa forum. Men jag kommer inte kunna generera sökresultat förrän troligen nästa helg, då databasen måste indexeras om och det är något som kan ta flera dagar. Så det får bli nästa helg Stå ut tills dess.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO