UnderDOG
Ny medlem
Om du går över den högra gångbron till höger om bilvägen bredvid gymmet så kommer du till spårvagnsspåren, går du över dem och fortsätter över gatan så kommer du till ett rött landshövdingehus, där bor jag.
//A.
//A.
Rasorblade skrev:Välkommen till Götet!!
Du skall inte bo i de norra delarna: Hammarkullen, Gårdsten, Angered, hjällbo. Partille är ok!! V. frölunda oxå men det finns bättre..... Resten skall vara OK.
dumbo skrev:
Jag bor själv i Bergsjön och... på de 6 år jag bott där har jag inte sett mycket till bråk eller "oroligheter".
UnderDOG skrev:Lusläs polisronden i GP, Gamlestaden förekommer förekommer inte alls särskilt ofta faktiskt.
//Anders.
IRON MAN skrev:Bergsjön toppade ju listan i GP, på dom delarna av GBG där det är mest inbrott, droger, bråk och annan skit.
Men vad vet jag, det kanske är ett bra ställe trots allt.
dumbo skrev:Jag säger inte att det är bra, det finns mycket som kunde vara bättre, precis som på andra håll i Gbg, men det är inte så dåligt som ryktet säger. Det som är allra roligast i det hela är att de som snackar mest skit inte ens varit där.
Går man ut en lördagkväll/natt så stöter man eventuellt på nån som är ute och rastar sin hund, annars är det lugnt. Buset är iväg på annat håll.
Det är ju vissa platser, som rymdtorget, där det enl. uppgift ska vara lite stök. Själv har jag sällan något ärende dit den tiden av dygnet så jag vet inte.
UnderDOG skrev:Jag tror inte att det är villapriserna i Gamlestan som gör att de inte förekommer i polisronden...
Buset bara bor där, de "jobbar" inte där, det finns ju inget att ta
Bättre då att jobba i Örgryte tex
//Anders.
aj aj.... det är ju jäkligt fina hus där!!UnderDOG skrev:Om du går över den högra gångbron till höger om bilvägen bredvid gymmet så kommer du till spårvagnsspåren, går du över dem och fortsätter över gatan så kommer du till ett rött landshövdingehus, där bor jag.
//A.
fogerty skrev:Du kan få bo i mitt vindsförråd hållundan .
Då har du bara 300 m till jobbet, ska vi säga en femhundring i månaden...
// fogerty
hållundan skrev:ha, varför inte....hur litet är det??? Fan, en takvåning i g-staden funkar ju....
hehe.... Nä, det blir en lya i halmstad till hösten..... flyr kära götet för tre års studier....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |