jag landade inte med båda fötterna på bädran. Utan den flög upp i ansiktet.spectre skrev:Du landade med båda fötterna på brädan och endå fick du den i ögat? Hur är din kropp uppbyggd? Orm? Fisk?
Jag sa aldrig att det var lyckat.
jag landade inte med båda fötterna på bädran. Utan den flög upp i ansiktet.spectre skrev:Du landade med båda fötterna på brädan och endå fick du den i ögat? Hur är din kropp uppbyggd? Orm? Fisk?
Nicklas_yamaha skrev:Detta är ingen jävla skatar sida!!
Nicklas_yamaha skrev:En jävligt onödig tråd, moderators gör ert jobb och ta bort den.
Padde skrev:Tagga ner, Vad fean gör det om han frågar om någon byggt en ramp innan? Då är liksom alla trådar som inte handlar om 125or tex. metal tråden osv osv OT och alla borde låsas. Håller liksom inte. Lika bra att låta folket diskutera så det händer nått på 125a delen.
Nicklas_yamaha skrev:Visst... Men detta är ju ändå nästan så långt ifrån MC man kan komma...
Nicklas_yamaha skrev:Visst... Men detta är ju ändå nästan så långt ifrån MC man kan komma...
hehe jak er en sneel heest
Såhär får du ut böjen... sen på med en tunn skiva där sen.. men de e ganska självklart..
Varför på med en tunn skiva? Blir ju lite mer sport utan...
HAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA GHGHAHAHAHAAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR OMG!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAH OMG! AHAHAHAHAH HJÄÄLp
omg...
och lyfta den med 3 rader skitsnackwheoeoewoweo gött o lyfta en tråd efter 3 år^^
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|