OT: Såå nöjd!!

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Nu har jag haft min hoj i nästan en månad och jag får säga att det blir bara mer och mer kul att åka hoj! Kände en viss oro när man fick kommentarer att du kommer ha sålt hojen inom en månad osv. Men nu känner jag att jag köpte helt rätt hoj! Det e så förbannat kul att åka runt på en supermoto:)
Så det jag ville säga var: Tji ni som tvivlade och tack ni som stöttade mig i min köpfeber! Vi ses ute på vägen :yoparty
Kör lungt!
/M
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Jaså du har startat en tråd. Vad chockad jag blir.
Släng upp lite bilder nu då! :)
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ja fö faen...vi vill se bak o framhjul :yoparty

har du lärt dig nåt eller fiser du bara omkring?
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
ozeo skrev:
ja fö faen...vi vill se bak o framhjul :yoparty

har du lärt dig nåt eller fiser du bara omkring?
Jag fiser mest runt och spanar brudar :rolleyes:
Idag körde jag och polaren 17 mil. Den vägen är fin men dock med 50km/h i begränsning på vissa ställen:( Sedan brummade jag runt i stan några varv och tittade på brudar :hihi
Nu e det bara 2mil kvar till inkörningen e över :tummenupp
Bilder kommer, har ingen digitalkamera:( Måste låna jobbets....om ingen vill fota mig :D
 
Last edited:

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Nu blev jag lite mindre nöjd. Skulle slänga på kapellet, hmmm vad var det som lukta så? En kattDj***l har pissat på det!!! Hatar kattdjävlar!!!! Har hört att bakpulver skall funka att skrämma bort dem med? Stämmer det?
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
Trevligt att du är nöjd med ditt köp :tummenupp

Är själv väldigt nöjd med min Ninja :) Ser fram emot en låååång och varm sommar med mycket hojåkande :D
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Conrad skrev:
Sålde du triumphen du köpte för ett tag sedan? :)
Ja, den såldes förra våren. Det var inte rätt hoj för mig!

/M
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Mingves skrev:
Det e så förbannat kul att åka runt på en supermoto:)
Så det jag ville säga var: Tji ni som tvivlade och tack ni som stöttade mig i min köpfeber! Vi ses ute på vägen :yoparty
Kör lungt!

/M

:tummenupp Har själv just åkt en vända runt kvarteret på min "nya" Duke, ååh fy fan va kul det är! :D Man blir ju helt skakis av adnedralinet :banana

Är skitglad över att jag inte gick å köpte en R-hoj faktiskt, Duke´n verkar passa min körning helt perfekt!! :yoparty
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det här är väl inte så OT?


Jag vill också ha en offroad/motard tror jag.

Nån som vill byta?
 

Hägglund

Varför bromsa om man kan gasa?
Gick med
6 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Ducati Hypermotard
Imorn blire inköp av motard hjul till KLR:en :yoparty
Sen ska man ut och köra :)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Mingves skrev:
Nu har jag haft min hoj i nästan en månad och jag får säga att det blir bara mer och mer kul att åka hoj! Kände en viss oro när man fick kommentarer att du kommer ha sålt hojen inom en månad osv. Men nu känner jag att jag köpte helt rätt hoj! Det e så förbannat kul att åka runt på en supermoto:)
Så det jag ville säga var: Tji ni som tvivlade och tack ni som stöttade mig i min köpfeber! Vi ses ute på vägen :yoparty
Kör lungt!
/M

Ja du! Är inne på min 4:e supermotard och kompisar samt arbetskollegor är överens att jag inte klarar mig utan motard så det är bara att fortsätta det man tycker om!! :tummenupp

Obs! ställ inte för höga krav ang komforten samt möjlighet att åka långt efter du har haft den ett tag. Ta,t som det kommer! :banana
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Zeb_Macahan skrev:
1. Jag är chockad att du har startat en tråd som eg. handlar om ingenting!
2. Kör du in den? :hihi :lol

//jaG
Svar på
1. Ja, härligt va? :tummenupp
2. Hela tiden.... :hihi
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Zeb_Macahan skrev:
1. Jag är chockad att du har startat en tråd som eg. handlar om ingenting!
2. Kör du in den? :hihi :lol

//jaG

gissar att du var en utav dom sköna montard killarna utanför BRL igår kväll heller? bara diggar det ni gjorde där allså! :tummenupp :Bugar
 

neeoo

Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt
Gick med
17 Apr 2005
Ort
Stockholm
Hoj
xt660x
fan samma här köpte en xt660x istället för en race hoj.. å det är satans så roligt =) enda gången jag saknar r-hojjen är om man vill åka lite längre typ 50 mil eller så... men va fan det skiter väl en motardåkare i :yoparty


Rock on grabbs men kolla bakom dej innan du rycker upp den på slangen.. annars kan det blinka blått :rolleyes:
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
neeoo skrev:
fan samma här köpte en xt660x istället för en race hoj.. å det är satans så roligt =) enda gången jag saknar r-hojjen är om man vill åka lite längre typ 50 mil eller så... men va fan det skiter väl en motardåkare i :yoparty


Rock on grabbs men kolla bakom dej innan du rycker upp den på slangen.. annars kan det blinka blått :rolleyes:
Jag har inte heller speglar på, det kan va lite jobbigt ibland. Men de speglarna som följde med var ju rena teleskopspegeln....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top