OT: Såå nöjd!!

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
Zeb_Macahan skrev:
Klart det var jag! :tummenupp

//jaG

det var jävligt roligt att se allså... ni har lite koll på era cyklar.... :yoparty
händer inget mer roligt i jkpg snart? :)
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
HumAnyt skrev:
det var jävligt roligt att se allså... ni har lite koll på era cyklar.... :yoparty
händer inget mer roligt i jkpg snart? :)

Händer alltid roliga saker i Jkpg. Kom ner och åk med oss eller ta en följesväng på tidahôlmaren (hökensås) med oss!

//jaG
 

(MARCUS)

Den Vassaste...
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Sweden.
Hoj
Kawasakit 636 " Såld" KTM Duke II "Såld" Yamaha 450 motard "såld" Kawasaki Z750 "såld" Yamaha R1 Fighter "såld" KTM Superduke "såld" KTM 690 SMC
skoteridioten skrev:
:tummenupp Har själv just åkt en vända runt kvarteret på min "nya" Duke, ååh fy fan va kul det är! :D Man blir ju helt skakis av adnedralinet :banana

Är skitglad över att jag inte gick å köpte en R-hoj faktiskt, Duke´n verkar passa min körning helt perfekt!! :yoparty

Då var man inte ensam om en Duke i faluområdet längre. Vilken färg har du köpt?

Hör av dig om vi ska ta en tur...

Mvh Marcus
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Säljer min Triple idag och köper förhoppningsvis en 660 imorgon så då får vi se om den är så underbar som du säger!
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Zeb_Macahan skrev:
Svar på svar på:
1. Nej, irriterande är ordet som dyker upp i min hjärna. :fakta
2. Varför?
1. Varför är du så dryg?

eisbaer skrev:
Säljer min Triple idag och köper förhoppningsvis en 660 imorgon så då får vi se om den är så underbar som du säger!
Svikare! :)

Själv säljer jag min KLR framåt hösten till förmån för en XR650 eller en 625SXC, men då blir det grus- och skogskörning för hela slanten med den hojen, jag behåller triplen för asfaltsåka, jag förstår inte riktigt vitsen att åka asfalt med en skogsmaskin med hälften av effekten och en tredjedel av komforten ;).
 
Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
sgtpepper skrev:
Svikare! :)

Själv säljer jag min KLR framåt hösten till förmån för en XR650 eller en 625SXC, men då blir det grus- och skogskörning för hela slanten med den hojen, jag behåller triplen för asfaltsåka, jag förstår inte riktigt vitsen att åka asfalt med en skogsmaskin med hälften av effekten och en tredjedel av komforten ;).

Jag vet =) Jag vill kunna leka utan att vara rädd för att sabba hojen. Att får ner vikten 70 kg är rätt ok med =)
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
Mingves skrev:
Har hört att bakpulver skall funka att skrämma bort dem med? Stämmer det?
Stick till affären och köp en påse hjorthornssalt:tummenupp Sen häller du ut det runt hojen...garanterat inte en katt som kommer att komma i närheten :hihi
Du får göra om det lite då och då bara.
Ädit:För dom som inte vet så är hjorthornssalt ammoniak-baserat...katter gillar INTE ammoniak *MUAHAHAH*
 
Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Mingves skrev:
Nu blev jag lite mindre nöjd. Skulle slänga på kapellet, hmmm vad var det som lukta så? En kattDj***l har pissat på det!!! Hatar kattdjävlar!!!! Har hört att bakpulver skall funka att skrämma bort dem med? Stämmer det?

Hagelgevär har alltid funkat bra
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Hahaha, hur många 660:i som helst i det här avlånga landet... Underbart...

Bästa hojen jag kört hittils iaf...

Grattis Mingves, det är Suverääänt... :D
 

Dickhead

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
stan
Hoj
jävligt snabb hynda
TwinSucker skrev:
Stick till affären och köp en påse hjorthornssalt:tummenupp Sen häller du ut det runt hojen...garanterat inte en katt som kommer att komma i närheten :hihi
Du får göra om det lite då och då bara.
Ädit:För dom som inte vet så är hjorthornssalt ammoniak-baserat...katter gillar INTE ammoniak *MUAHAHAH*

Borde det inte funka lika bra att kissa runt hojen också? Blir ju ammoniak där med efter ett tag.
 

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Ort
Nån annan stans
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Nu e den inkörd, och på torsdag e det 100mila service :yoparty
Sedan ska jag dra ur den ordentligt:) Har ju bara testgasat lite men inte med helt full rulle då det e mineralolja i bågen nu och den smörjer ju inte lika bra som syntet.
Hehe, det ska bli så kul. Ska se om man kan hitta nån öde plats att öva slangning på.
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Mingves skrev:
Nu e den inkörd, och på torsdag e det 100mila service :yoparty
Sedan ska jag dra ur den ordentligt:) Har ju bara testgasat lite men inte med helt full rulle då det e mineralolja i bågen nu och den smörjer ju inte lika bra som syntet.
Hehe, det ska bli så kul. Ska se om man kan hitta nån öde plats att öva slangning på.

Japp, nu är min me inkörd! (köpt igår) Lugnt körd i 80 mil, och hyffsat olugnt körd av mig efter det. Guh va bra den går, kärlek! Jag har inte kört bakhjul på flera år men med den här är det inga probbs.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top