P-E
Guest
Hmm jag tror nog du har fel, jag har testat kostymer där, sitter as bra. Snygg också och jag är ganska liten.
Så kolla iallafall där, de är skit billigt.
Så kolla iallafall där, de är skit billigt.
twinner skrev:Helst en med axelvaddar samt insydd i midjan, och tajta byxslut
juha01 skrev:Tackar för tipsen! Du.. Lite OT (men det är min tråd ändå) Har vi setts på öland förra sommaren på en camping? tina och frida.. Säger det nåt?
twinner skrev:Ha!! Jo det stämmer:=)
Vem fan var du då?
heinz_p skrev:Ett tips är en kritsträcksrandig. Klart tidlös och fullt användbar vid middagar och dylikt (0kavajen + jeans)..
juha01 skrev:Jag bodde brevid dom på campingen. Hade en grön ZX9 -98... Minns du att dom låste in sina bilnycklar innan dom drog iväg på den där grisfesten som ni var på? Faan vad jag garvade när dom kom tillbaka på morgonen i en bärgningsbil...
twinner skrev:Jaha!! det är du från dalarna va?
Jo jag kommer ihåg:=)
juha01 skrev:Kom. Nu kommer jag från göteborg om jag kommer. Har du nån kontakt med dessa töser?
Vad är det för bra med en skräddarsydd kostym när den är måttad för någon helt annan? :kockoJosafan skrev:En lärare till mig hittade en gammal Nk-kostym för 200 kr en gång på second hand. På den tiden hade Nk rätt krümma grejor må jag säga, skräddarsydd fin kostym för mkt små pengar.
Coola Ola skrev:Vafan? Du har väl flickvän, din slampa?
Coola Ola skrev:Faktum är att H&M har en del ok kostymer till inte alltför dyr peng. MQ har också men är lite dyrare (kanske lite bättre också). Skjortor ska du nog leta efter nån annanstans än H&M, de är sådär kvalitét på dem och passformen kan vara konstig, speciellt efter några tvättar.
Men ta o kolla själv, H&M samt MQ är mitt tips alltså.
juha01 skrev:Deras minsta storlek sitter som ett tält på mig. Den butiken är till för MÄN.
HanneZ skrev:Övriga alternativ är att bli osams med kompisen eller att hyra en kostym!
juha01 skrev:Kom. Nu kommer jag från göteborg om jag kommer. Har du nån kontakt med dessa töser?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|