hållundan
Emozione!
Jag älskar att gå i kostym. Ska ta på mig min idag på kåren tror jag Fast blir det som vanligt kommer den säkert bli knas. Bättre med denna outfiten.
Last edited:
myspinnen skrev:jag betalade 2100 kr. kostym figursydd i cashmere samt 3 skjortor.. väldans nöjd. bara att åka till Dinos taylor i bangkok... soi 14 tror jag det var.
Hultan skrev:Lurad...
Då kunde den skräddaren stänga för det året..
juha01 skrev:Dressman...
MUMMA =) inte ens kemtvätten vill nog ta i denTrango_B skrev:Hmmm, eventuellt behöver även jag en ny kostym. Förra gången jag använde den var på midsommar-04. Då spydde både jag själv och andra på den och dessutom sov jag en stund i ett lerigt dike. Morgonen efter tyckte jag den var så j-a äcklig att jag slängde in den i en plastpåse och knöt ihop. Tänkte skicka den på tvätt direkt när jag kom hem men nu kom jag på att den fortfarande ligger i den där påsen i garaget
hållundan skrev:MUMMA =) inte ens kemtvätten vill nog ta i den
Hultan skrev:Lurad...
Då kunde den skräddaren stänga för det året..
myspinnen skrev:lurad ja kanske.. men vad kostar en skräddarsydd cashmerekostym i sverige? jag unnar honom semester.
Henkka skrev:Är 180cm hög å 70kg, nästan dina mått alltså.. Jag hittade en klockrent sittande kostym på dressman, tusenlappen fick man betala och den är fin fortfarande efter några år.
Therudeboy skrev:Dressman suger om man inte är tjock eller har bra tur. MQ är däremot bra när det gäller kostymer, passar det inte så syr dom om då dom har egna skräddare. Iallafall här, men så är jag också stamkund där.
juha01 skrev:Tackar för detta engagemang! Men är inte MQ en tantaffär?????? Jag har fått för mig det.
heinz_p skrev:Ett tips är en kritsträcksrandig. Klart tidlös och fullt användbar vid middagar och dylikt (0kavajen + jeans)..
Raskus skrev:Precis, jag köpte en sådan tingest förra helgen på MQ, skitsnygg!
Emilio tror jag det var, kostade 1900:- för kavaj och brallor, den känns fin i kvaliteten också, inget sladdrigt Dressman crap.
juha01 skrev:Har MQ även storlekar till folk som inte har blivit inspirerade av den amerikanska stilen(130 kg/170cm), alltså för folk omkring 70 kg/170cm?
juha01 skrev:Har MQ även storlekar till folk som inte har blivit inspirerade av den amerikanska stilen(130 kg/170cm), alltså för folk omkring 70 kg/170cm?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|