Eas
Vill mycket! Kan lite!
På förra hojjen hade jag Trygg hansa. Bytte hoj och då även förs.bolag. Det skulle jag inte gjort!! Blev lovad en halvförsäkring till bra pris, självklart fick jag med denna förs. ställa av / på som jag ville. Kanon! Tecknade denna och till att börja med skulle jag ha garageförsäkring. Så ringde jag häromdagen och skulle ställa på, då hade priset helt plötsligt gått upp med 2000 spänn!! Varför?? För att få det första priset var jag tvungen att ställa på med det samma! Varför dom inte sa detta när jag tecknade kan ingen svara på!!
Tröttnade!! Ringde T & H. Tecknade hos dom igen! Ringde åter till If och bad dom avsluta min förs. Dom ville givetvis veta varför. Då berätta jag att jag sparar 1500/år på att byta bolag och så slipper jag allt stul från dom! Puckot blir förbannad på mig!! Säger med tyken röst: Borttagen!
Tack ska du ha, säger jag! Ha det gott!
Killen svarar inte utan lägger på luren i örat på mig!!
:kocko
Tröttnade!! Ringde T & H. Tecknade hos dom igen! Ringde åter till If och bad dom avsluta min förs. Dom ville givetvis veta varför. Då berätta jag att jag sparar 1500/år på att byta bolag och så slipper jag allt stul från dom! Puckot blir förbannad på mig!! Säger med tyken röst: Borttagen!
Tack ska du ha, säger jag! Ha det gott!
Killen svarar inte utan lägger på luren i örat på mig!!
:kocko