Otrohet

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
En djup tanke så här när man kommer hem tidigt från krogen. Är det otrohet om låt säga en komis kyssler lite lätt men en tjej och låter händerna sväva runt lite :tuttar ?
Vad har ni för moral här på sporthoj.
Ps. Personen som gjort detta inlägg har absolut inget med inlägget att göra och frånsäger sig allt ansvar.

Bee

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Xj900 2001
Tycker att man endast kan vara otrogen "i huvudet" sen kan man ju alltid göra bort sig med hjälp av kroppen..... :va

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Ja det är det. Skitenkelt att avgöra. Föreställ dig din partner och någon du verkligen inte gillar som gör samma sak. Skulle du tycka att det var ok?

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jag kan hångla upp och tafsa på alla mina kompisar utan att min andra hälft skulle bry sig... lika för honom... precis som Bee skrev... otrogen är du endast i skallen

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Ugluk skrev:
Ja det är det. Skitenkelt att avgöra. Föreställ dig din partner och någon du verkligen inte gillar som gör samma sak. Skulle du tycka att det var ok?

Jag är på tok för påverkad för att ta tunga beslut som detta. :D
Men så länge flickvännen gör det med en tjej som har lust att komma med hem på lite rajtantajtan så är det helt oki. :tungan

Therudeboy

Guest
Burre skrev:
Jag kan hångla upp och tafsa på alla mina kompisar utan att min andra hälft skulle bry sig... lika för honom... precis som Bee skrev... otrogen är du endast i skallen

Jag har alltid fått intrycket av att homosexuella vill ha mer än en partner i sängen kanske därför han inte bryr sig? Eller är det bara så på tv?

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Therudeboy skrev:
Jag har alltid fått intrycket av att homosexuella vill ha mer än en partner i sängen kanske därför han inte bryr sig? Eller är det bara så på tv?

Jag har hört att homosexuella är MER avundsjuka på varandra än andra...

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Självklart är det otrohet!! men det kanske inte behöver vara ett så neggo ord,otrohet är vackert och nåt fler människor borde ta fasta på och göra till en vardaglig sak.

Åt helvete med kärleken½!!!!

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Therudeboy... bara TV

Kvalitetsmiffo... ja... det tror jag det kan ligga någonting i

Böjne

Helt fantastiskt stark
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Ducati
Tycker att allt utbyte av kroppsvätskor är otrohet. Ofattbart för mej om min sambo skulle kyssa nån. Om det så vore på "kul", så skulle hon få sparken på studs! No mercy!

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Det är helt klart för långt in på otrohetsskalan för att vara försvarbart i en diskussion. I alla fall med mig.

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Marals76 skrev:
En djup tanke så här när man kommer hem tidigt från krogen. Är det otrohet om låt säga en komis kyssler lite lätt men en tjej och låter händerna sväva runt lite :tuttar ?
Ps. Personen som gjort detta inlägg har absolut inget med inlägget att göra och frånsäger sig allt ansvar.

Otrohet! someone call the cops!!! :fatta!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Otrohet låter så vuxet o ansvarsrelaterat,monogamt försvagad är ett mycket mildare sätt att uttrycka detta fenomen på :D

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Marals76 skrev:

Jag hade iaf blivit sårad om min kille gjort så där... :(
I ett förhållande måste man ju respektera varandra och d gör man INTE genom att vara otrogen...

Topdog

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
KTM660SMC
Nä men det är väl kul för dig om du får mysa lite... :tummenupp du vet väl att den snällaste mannen är den otrogne... han har alltid skuldkänslor... haha inte jag i alla fall.../Grisen

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Therudeboy skrev:

Det är bara så på tv.

Och Marals, det är otrohet om din, nej just det, hans tjej tycker det är det. Och det gör hon med största sannolikhet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln