Ska visst hålla. Har du haft kostnader för åtgärderna på din hoj så ska du kunna få ersättning från bilens trafikförsäkring.
Om man kan visa att det var en sten från den bilen som orsakade skadan.
Det är inget litet om.
Ska visst hålla. Har du haft kostnader för åtgärderna på din hoj så ska du kunna få ersättning från bilens trafikförsäkring.
Längs vägen in till jobbet ligger stadens returcentral. Av någon anledning tycks alla som skall slänga skräp på ett sådant ställe vara genetiskt inkapabla att på ett säkert sätt framför eller lasta ett fordon.
Men för helvete. Tänk om alla som blivit livrädda, förbannade eller fått bajssmak i munnen av alla oss som kör som idioter i trafiken på MC hade försökt gå vidare med det?
Ge och ta för fan. Dessutom blir jag nyfiken på hur nära bakom du låg lastbilen. Tre sekunder?
Antingen har det funnits andra omständigheter i fallet med stenen från lastbilen, eller så är handläggaren som du pratat med på ditt försäkringsbolag en pajas som inte kan sitt jobb.
Och grattis förresten till din enorma tur i oturen!
skedde detta i närheten av varberg så man kan hålla en extra titt på lastbilar / traktorer å allt av dess like
En jääkla röta hade du allt i mina ögon
men allt gick ju vägen ändå så det e bara att gratulera
Mellan falkenberg o ullared....Man ska hålla en extra titt på lasbilar o traktorer o bilar o hojar o barn o helikoprar o cyklister o galna gamla tanter och framför allt på ...... hehe
Dags för en trisslott tror jag bestämt
Du hade så kallad " Tur i oturen!". Låter helt osannolikt, men vad som helst kan ju hända Hade jag vart du hade jag vart väldigt glad!
En gång mötte jag en fotölj mitt i högerfilen på e4:an. Jag kände mig förvånad och glad över att ingen låg till vänster om mig.
Inga kostnader bara lite mörkt på avgasröret.. Stenen från lastbilen kom från hjulen och var ca en tennisbolls storlek....fastnar ofta mellan dubbla däcken bak på lasbilar...skrev papper med chauffören av lastbilen, men som sagt enligt FB går de aldrig att bevisa att den kom från lastbilen.. angående säcken kanske de hade gått om han hade fler säckar av samma sort o s v.... men orkar inte krångla med sånt och deesutom för sent nu........ och göra wheelies är ju coolt?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|