När jag läste trådrubriken tänkte jag dIreCKt att det handlade om att NT skulle ut och "lägga kabel".
Först månade du om mitt rektum och nu om produkten av Nytekniks matsmältning.
Det är något djupt oroande med dig. Men ändå inte.
När jag läste trådrubriken tänkte jag dIreCKt att det handlade om att NT skulle ut och "lägga kabel".
Förvisso.Om du borrar nu när lövträden ändå tappar sina blad så kommer grannarna inte fatta att det var du. Glöm inte att fota/filma det för oss.
Förvisso.
Men frågan är som sagt om det är helt fel årstid att göra detta.
Ha ha! Så är det faktiskt inte. Du ska få se...Säg som det är, du vågar inte?
Lej bort skitet i stället.
För övrigt är det lättare sagt än gjort...
Jag håller med till 100%. Men var hittar jag denne någon? Alla på Blocket "har förstås F-skattsedel" och är "utbildade". Jag vill ha en handlingskraftig polack med en mycket stor motorsåg.Folk gör vad som helst för stålar. Det måste gå att hitta nån mindre noggräknad som du kan dega en tusing(för det är det garanterat värt)???
Jag håller med till 100%. Men var hittar jag denne någon? Alla på Blocket "har förstås F-skattsedel" och är "utbildade". Jag vill ha en handlingskraftig polack med en mycket stor motorsåg.
Du är så full av skitsnack NT!Jag håller med till 100%. Men var hittar jag denne någon? Alla på Blocket "har förstås F-skattsedel" och är "utbildade". Jag vill ha en handlingskraftig polack med en mycket stor motorsåg.
Jag håller med till 100%. Men var hittar jag denne någon? Alla på Blocket "har förstås F-skattsedel" och är "utbildade". Jag vill ha en handlingskraftig polack med en mycket stor motorsåg.
Nåt sånt, ja.Vad är det du vill se, vattnet?
Får kramp-skratt-värkar i magen.SKaffa fram ett sådant nummer till nån fixare , kan även vara pensionären "Stures trädnedtagning".
Ring upp och presentera dig som fastighetsskötare i området.
Sen anlitar du en polare som fastighetsskötare med me arbetskläder som kommer anvisar jobbet åt fixarsture.
De e inte så bra om det skiter sig o han kan peka ut dig..
Han anvisar arbetet till fixarsture trovärdigt,snabbt och diskret "Fäll dom snabbt bara åt ett bra håll , låt dom ligga kvar för ordföranden kommer o hämtar dom till helgen - han skulle göra ved till sommarhuset av dom"
Det kan bli en jävla soppa om ordföranden stormar ner o klubbar ned fixarsture,trädena är fällda o sture säger att ordföranden skulle ju ha ved,snuten kommer,smockorna hänger i luften osv - bunkra upp me bärs o kikare dagen D
Bättre o lägga ut sådant här på entreprenad , kan inte vara dyrt.
Bättre att köpa en ny men billig? Mer lockande incitament också. Någon som kan något om motorsågar: är denna tillräcklig för att fälla 3-5 träd med diameter 30-40 cm? Hur länge räcker bensinen? Dragan ska ju inte (hinner inte!) fylla på.Nu undrar jag om det går att hitta en mycket billig begagnad motorsåg som är tillräckligt bra för att fälla några träd med.
Låter bra! Men jag hittar den inte bland menyerna och en sökning på Motorsåg ger beskedet:Rusta har en med mer effekt och längre svärd som dessutom är ett par hundra billigare. Den borde öka möjligheterna att hinna klart innan någon hinner reagera.
Bensindriven kedjesåg 2,5 hk med steglöst tändningssystem. Tvåtaktsmotor på 45cc, bränsletanken rymmer 0,55 liter. Oljetanken rymmer 0,26 liter. Vikt 4,8 kg.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|