På jakt efter björn !

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Ja, en Nallebjörn alltså. Har letat runt lite i lokala butiker men resultatet har varit lite dåligt. Är på jakt efter en Rejäl nalle till min flickvän. Har bara hittat små rackare i 20-30 cm höjden ! Tänkte mig något lite större. Runt 60-100 cm kanske. Tänkte också att det skulle vara den där modellen som är lite dyrare. En "Kvalitetsnalle" så att säga. Färgen på de jag har sett har vart Ljusgrå och dom har varit ganska ludna ! Ni har säkert sett dom. Har säkert ett specielt designernamn också, men det kommer jag inte ihåg.
Så, vet ni någon sida på internet som säljer dessa nallar eller liknande ? :tummenupp
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
En sjysst vaccumpump kanske kan få nallen din att växa lite? :rolleyes:

Har faktiskt inte ens tänkt tanken på designernallar, men testa att söka på teddybjörn så hittar du säkert en del.
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Bukowskis gör dom bästa nallarna... Jag va i gamla stan med dotera härom dagen och vi såg en riktigt fin o stor nalle från bukowskis, men den kostade ju 3500 kr oxå...

http://www.bukowski.se/

Men jag hittade inga stora nallar på deras sida... :va
Du får väl skicka mejl till dom...
 
Last edited:

Qvint

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sunny Skåne
Hoj
Yamma Fazer
Valentinic skrev:
2483973 Ja, en Nallebjörn alltså. Har letat runt lite i lokala butiker men resultatet har varit lite dåligt. Är på jakt efter en Rejäl nalle till min flickvän. Har bara hittat små rackare i 20-30 cm höjden ! Tänkte mig något lite större. Runt 60-100 cm kanske. Tänkte också att det skulle vara den där modellen som är lite dyrare. En "Kvalitetsnalle" så att säga. Färgen på de jag har sett har vart Ljusgrå och dom har varit ganska ludna ! Ni har säkert sett dom. Har säkert ett specielt designernamn också, men det kommer jag inte ihåg.
Så, vet ni någon sida på internet som säljer dessa nallar eller liknande ? :tummenupp

Varför jag vet detta har jag ingen aning om, men de heter "Miranda" i Sverige. Säljs på Gallerix bla.
Vill du beställa dem på nätet så heter de "Me2You" eller något sådant...
 

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Orca69 skrev:
2483981 En sjysst vaccumpump kanske kan få nallen din att växa lite? :rolleyes:

Har faktiskt inte ens tänkt tanken på designernallar, men testa att söka på teddybjörn så hittar du säkert en del.

Hehe, det skulle nog själpa mer än hjälpa för jag hade tänkt ge nallen till henne som "ersättning" när jag åker till Thailand och då är det nog ingen tröst om min "nalle" växt till sig lagom till den resan. :tungan

Har allt försökt söka, men jag hittar bara vanliga teddys. Hon har dessutom fått en sån där dyring-nalle av en tidigare pojkvän och då måste man ju självklart överglänsa med större grejjer. :D
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
På Debenhamns kan du få en nalle tillverkad speciellt för henne. Du får välja färg, form och vilken typ av knappar som ska användas till ögonen.
Sen kan du ju döpa den till nåt fjantigt också.
 

Henken

Guest
Solan skrev:
2485281 Japp, det är både korrekt och slemmigt.:näsblod

Vem kallar du slemmig :mad:
Tror dock att trådskaparen gilalr småtjejjer? :näsblod Mattematiska formler ljuger aldrig!
 

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Stopp spamming ! :mad:

Allt är väl relativt. Hon är i min ålder, sen om hon inte är 40 som era respektive är en annan femma. :arsele

Ska jag köpa choklad då ? Eller är det bara tjocka människor som gillar det ? :7peta

Tack för tipset om nallebutiken iaf ! Bukowski-nallarna såg fina ut dom också !
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
Valentinic skrev:
2486826 Stopp spamming ! :mad:

Allt är väl relativt. Hon är i min ålder, sen om hon inte är 40 som era respektive är en annan femma. :arsele

Ska jag köpa choklad då ? Eller är det bara tjocka människor som gillar det ? :7peta

Tack för tipset om nallebutiken iaf ! Bukowski-nallarna såg fina ut dom också !
Hmm..Om hon nu redan fått en värstingnalle av en tidigare pojkvän så skulle jag inte uppskatta och få en till av min nuvarande..Lite fantasilöst skulle jag tycka.Så ut och leta efter något orginellt och ge. :) Lycka Till...
 

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Matulda skrev:
2486860 Hmm..Om hon nu redan fått en värstingnalle av en tidigare pojkvän så skulle jag inte uppskatta och få en till av min nuvarande..Lite fantasilöst skulle jag tycka.Så ut och leta efter något orginellt och ge. :) Lycka Till...

Mycket sant. Men värstingnalle var det väl inte. Så liten. :tungan Dock så vet jag att hon gillar nallar och hon har ju inte fått någon av mig än och ska man göra något får man ju göra det rejält. Hon fyller dessutom år under tiden jag är i Thailand så något mer än en Nalle lär det ju bli. :tummenupp
 

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Ort
Sverige
Hoj
En Pippigul 600.
Valentinic skrev:
2486875 Mycket sant. Men värstingnalle var det väl inte. Så liten. :tungan Dock så vet jag att hon gillar nallar och hon har ju inte fått någon av mig än och ska man göra något får man ju göra det rejält. Hon fyller dessutom år under tiden jag är i Thailand så något mer än en Nalle lär det ju bli. :tummenupp
Shoppa henne en Thailandbiljett istället :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top