Smart fäste, men även en måttlig arbetsinsats är ett moment för potentiell irritation, glömska och olyckor. Och enstaka kritiska ögonblick när man hade behövt extraljuset och glömt att montera det orsakar både irritation och fara.Måttlig arbetsinsats jämfört med ett fast montage...
Yo!
... I förhållandet till nyttan får nog två tussar för den här lyktan betraktas som rena stölden. Om jag nu möjligen haft någon osäkerhet tidigare, så gällde det mest om lampfästet och riggningen ev skulle fladdra av i motorvägsfart. Men lyktan satt som berget. Och ett extra kardborrband som säkring gjorde väl inte saken sämre, heller?
Hey ho, let's go!
Har nog inte vaknat riktigt än känner jag men jag kan inte riktigt utläsa om du tycker att lampan är bra eller dålig. Den första meningen som jag citerat tyder ju på att du tycker att den är dyr i förhållande till nyttan vilket jag tolkar som att du tycker den är sämre än förväntat. Mot slutet däremot skriver du att du endast tvivlat på fästet vilket jag tolkar som att du aldrig betvivlat lampans effekt. Så frågan är om du är nöjd eller inte med lampan?
En fråga till, är det inte besvärligt att tända och släcka lampan när du får möte?
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari