På något sätt...

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Hoj
SV 650
Nä, under dagen har jag kommit på andra segelbanor. Skall jag skaffa båt blir det åt rejshållet till. En Hobiecat 16 eller nått åt det hållet.

Är inte det en trimaran och ansedd som seglingens sporthoj?
I så fall funkar det ju aldeles utmärkt. Bara du aktar dig för farliga tanter i gamla SAABar så ska det nog gå bra. Fast de finns väl inte på vattnet som tur är

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Du må va snabbare med ditt fusktrim, men poetisk de e du f-n INTE!!!:D
Snacka goja, baby! Det var så vackert skrivet att ögonen tårades. Ett kärnfullt sätt att uttrycka en djup sanning - att killar kör bättre än tjejer :yoparty

Robz

Guest
Snacka goja, baby! Det var så vackert skrivet att ögonen tårades. Ett kärnfullt sätt att uttrycka en djup sanning - att killar kör bättre än tjejer :yoparty

Om du nu skall kopa ny hoj, sa kop en som kan vinna en nedlaggstrad... kolla aven sa distans finns mellan bakhjul o sving :rofl

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Om du nu skall kopa ny hoj, sa kop en som kan vinna en nedlaggstrad... kolla aven sa distans finns mellan bakhjul o sving :rofl
Hmm, jag glömde bort dig när jag skrev förra inlägget... Då tvingas jag tyvärr erkänna att påståendet i det inlägget inte alltid stämmer :D

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Jag skulle tro att Embla är undantaget som bekräftar regeln isåfall... :)

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03

Hörru pöjk...att ni är så många fler gör er inte automatiskt bättre :arsele Gör nu verklighet av dina drömmar och gå å köp dig en 600, 1000 eller 125 räser så man får se lite feta nerlägg live och inte bara photoshoppade varianter här på SH :pannkyss

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år