Sweedo skrev:I vanliga fall en trött SAAB annars gärna 08-pulka i fjällen
AnteR1 skrev:Man åker väl hoj såklart! Finns det dom som inte gör det? Underligt, hojen är ju ändå årsförsäkrad, då är det väl bara att åka
Man får ju burka så mycket när du svänger sent!Polly skrev:Jätteslö Till skillnad från min rallyfiat då..? Erkänn att du va liiite rädd när du åkte med mig? Nästa gång blir det bönpallen för din del!
Sweedo skrev:Man får ju burka så mycket när du svänger sent!
Bättre med hojen då är det ju bara att luta med
Nästan som mig, bara större. Jag kör en '92 BMW 520iT & en '03 Audi A4 Avant.Tofte skrev:Bmw 530-93 & Audi a6advant-95
den är köpt i gävle .Rigge skrev:Ser vass ut!!
900 S går att trimma som fan utan allt för mycket tjafs!Anneli.a skrev:... färdas i min HayabusaSaab som är mattvinrödamedrostblommorpå o har trasigt avgassystem.. Snikturbo -90, går som fan faktiskt..
/RallyKalle
Ylle skrev:Polaris XLT SP att glida runt på. Jag och några polare bygger på en spark som kommer att bli mer än dubbelt extrem mot förra årets. Den har cbr900-98ans motor med extremt turbo aggregat mm
Och när tid blir över gör jag klart däcken till lek hojen (dubbade däck till stora gsxr:en 03an). Kul året runt alltså
Sweedo skrev:900 S går att trimma som fan utan allt för mycket tjafs!
Jag satte i KN-filter i min -90 å satte t-stycke med ventil på wastegaten så att jag höjde laddtrycket.
Billigt och bra! jag blev tvungen att sätta in laddtrycksmätare därför jag överladdade annars
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|